merhaba :) bu ilk hikayem değil ama diğerlerine vote gelmediği için sildim ama bu hikayenin hepinizin üzerinde büyük etki yaratacağına eminim şunu söylemem lazım ki lütfen bölümlere yazdıgım şarkılarla okuyun cünkü kendinizi hikaye karakteri gibi hissetmenizi sağlıyacak sey şarkı :) bu bi aşk hikayesi ama tabii ki sadece aşk dram değil eğlenceli anlar da olucak daha çok bi hayat hikayesi diyelim :) ne demek istediğimi hikayenin ileri ki bölümlerinde anlıcaksınız :) neyse size karakterleri ve özellikleri tanıtmaya başlıyorum...
ecrin: hikayenin baş karakteri uzun boylu fiziği oldukça düzgün kahverengi saçlı fakat boyattığı icin uçları bakır. mavi gözlü. 14 yaşında liseye başlıcak. okula erken başladığı icin arkadaşlarından kücüktür.
mert: ecrinin en yakın arkadaşıdır ecrinden biraz kısa olmasına rağmen oldukça yakışıklıdır. ecrinle çocukluktan beri arkadaşlardır .
doruk: ecrinin 3 senelik şerefsiz bi o kadarda ibne sevgilisi. doruk okuldaki en yakışıklı cocuktur. doruk ecrin kadar olmasada mertle de arkadaştı. doruk kumral saçlı sarı gözlü biriydi. oldukca uzundu.
roksen:ecrinin bire bir kardesidir. cok kavga eder birbirirlerini döverler ama asla ayrılamazlar. roksen bütUn erkeklerin hayalindeki bir kızdır. dolgun dudakları kumral saçları vardır ama cok sert bi kızdır en ufak bi olayda kız erkek umursamadan herkesi dövebilecek kadar psikopat :) ilerki bölümlerde yapacakları psikopatlıklar başını belaya sokabilir :)
şu anlık bu kadar bölüm bir kaç dakikaya gelir :)