rekabet

43 3 0
                                    

bölüm şarkısı-taylor swift everything has changed

ecrin

-Bilyo musun senle aynı gün burçin de prensesliğe yükselmiş.

-ohaaa şaka bu dimi...

-hayır gayet ciddiyim.

-hm tamam...

nasıl olur da o kız prenses olur yaaa.o yani ne biliyim off kız tuhaf işte...ama kesinlikle ben o kızdan daha popüler olcam bi kere hıh .s Ama yinede ayağımı denk almam lazım o kesin. 

E:  doruk

d: hı?

e:bu prenseslik konusunda iki tane prenses olabiyo mu yoksa bi tane mi olabiliyo ?

d:prensesliğe yükselen ilk iki kız arasında oylama yapılır.en çok oy alan kız prenses olur.yani iki tane prenses olamaz.

E:hadi beee.o zaman kesin prenses ben olmalıyım ki doruk çatlasın

d: hey hey hey içinden düşün.

e:ne?

d:diyorum ki az önce sesli bi şekilde düşündün

e:hm pardon.

eyvaaaahhhhhhhh şimdi herşeyi anlamıştır göt. off slk kfm yha .s offf allasen neyi öğrencekse sanki onu seviyom.hıh sevmiyom bi kere..... TABİ CANIIIM KESİN SEVMİYOSUNDUR..... ya allasen bi kerede karışma be ecoş.....  Bu arada iç sesimin adı ecoş.... biliyorum manyağım :)))

doruktan...........

yine aynı şeyi yaptı işte... Yine beni kıskanıyomuş gibi yaptı... Ona eziklediğim için kafayı prensesliğe o kadar taktı ki beni sinir etmek için çabalıyo.... Ama o kdar şirin davranıyo ki.. ne diyom lan ben be.. sanki onu seviyom .s .. sevmiyom dimi... TABİİ CANIIMMM SEVMİYOSUN KİİĞĞĞĞ .... sen bi sussana cengo yaaa.... bu arada tanıştırayım cengo benim meşhur iç sesim selam verin len .s :)))))) belki de haklısındır cengo yaa belkide hala onu seviyorumdur....belkide sadece ona yaptıklarım için vicdan azabı çekiyorumdur... 

x: HERKES BAHÇEYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 

yuh amk ne gırtlak var bu kızda beeeee.... .....................................................

müdür: çocuklar bildiğiniz gibi okulumuzda bi müzik yarıması var. ve bu müzik yarışması 3 gün sonra yapılacak. katılmak isteyen ve ismini yazdırmış olan arkadaşlara duyrulur. çok iyi hazırlanın bence. haa unutmadan bu yarışma sayesinde çarşamba günü tatil. yani yarışma günü. akşam 7 de ise okulumuzun spor salonunda olacaktırr. unutmayın arkadaşlar bu sadece yarışma değil ayriyetten bi partide. ona göre hazırlanıp gelin gençler........ 

sanırım bu duyduğum en güzel haberdi. 

p: ee yeniyor muyuz herkesi?

de:her zaman abisi

a:kesinlikle biz kazancazzz

d:bence bu kadar umutlu olmayın ecrinlerin grubuda çok başarılı. 

p:aman be boşver onları bu birincilik bizim

a:aynen

d:umarım. 

ecrinden..............................

r:ee yeniyoruz herkesi dimi!

g:kesinlikleeeee!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sus ve kalbimin sesini dinleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin