multide ecrinle doruk vaar :)
mertten...
ecrin olanları anlatınca deliye döndüm.o piç ne yüzle ecrine hesap sorabilir.ne hakla bunu yapar.şimdiden bütün yaz boyunca ecrinin yanında olmam gerektiğini hissediyorum.
=ecrinden=
bölüm şarkısı:rixton-me and my broken heart
çok sıkıcı bi yaz geçirdiğim söylenemez.çünkü mert,kuzenlerim,ailem herkes yanımdaydı.en güzel günüm de arslan kolejini kazandığımı öğrendiğimiz gündü.annem çok mutlu oldu.bütün gün mutlulukta n ağladı.zartlak garı :) :) doruk konusuna gelirsekonunla işim bitmedi.ve gerçek şu ki o ibneyi hala seviyorum.onun da fatihj kolejini kazandığını öğrendim.roksen ve mertte benimle aynı kolejde.ortaokulda yapamadığımı lisede yapcam inşallah.bi müzik grubu kurucam.
okulun ilk günü
sabahın amına godumunun köründe annem başıma dikildi.ve yine o kazandı.okul formamız çok güzel :) gök mavisi tişört altına istediğimiz her şeyi giyebilirmişiz.ama sade kot...tişörtün altına gök mavisi dar paça kotumu giyip altına da onların rengine uygun bi mavide converselerimi giyip tamamladım.saçlarımı düzleştirip gök mavisi saç tokamı taktım.renk cümbüşü çantamı da alıp babamla evden çıktım.babamla arabaya giderken merte mesaj attım
gönderilen=mertooooo
''mert çabuk gel babam çok sinirli !geç kalırsam sikcek seni.bilirsin yapar...''
arabaya biner binmez mert'in soluk soluğa yanımıza gelmesi bir oldu.
babam:hayırdır mert ne bu telaş?okulda bekleyenin mi var? :))))) (piç smileeeee)
mert:Y-ok murat amca bekleyenim mi olur hiç ahaha çok komiksin(amk başka isim mi kalmamış ki MURAT koyayımda tur atttt eqeqeqeq)
babam:arabaya binecek misin yoksa biz gidelim mi ???
ecrin:yok gerek yok baba onu bi tasmayla arkaya bağlasak o gelir :))))
arabaya binince kafama bir vurdu kii mert yemin ediyom geleceğim sikildi...
mert: çok komiksin bebeğimde hani murat amca sinirliydi
ecrin:ahahaha gülüm ben onu sen çabuk gel diye söyledim
babam:bak benim yanımda bebeğimdir gülümdür demeyin la tuhaf oluyom.....
gerisi okula kadar sessiz......
............................................
.....................