Felix perspektiv
Jag vaknar upp av att min mobil piper och vibrerar jag kollar med ena ögat svagt för att jag inte vant mig vid ljuset .
Jag öppnar båda ögonen av chock och ställer mig snabbt upp på fötter när jag ser att jag fått 3 meddelanden från daff
10 från Oscar och 20 från ogge och omar som ringt 8 gånger.
Jag sätter snabbt på mig en svart sweatshirt med en diamant på och ett par svarta byxor .
Jag tar mina strumpor ur lådan springer ner och på vägen till hallen sätter jag på mig strumporna hoppandes och sätter på mina sneakers tar Brooklyn nets kepsen och nycklarna och springer till uppfarten där jag har motorcykeln jag lägger ner kepsen i lådan sätter på hjälmen och kör så snabbt jag kan till studion.
Jag parkera motorcykeln en bit från studion .
Och springer raka vägen mot studion med handen på kepsen så den inte åker Värö då det är rätt så blåsigt idag .
När jag kommer fram blir jag bemöt av alla fina foooedits jag ger några kramar och precis när de är sista kramen kommer daff ut.
"Felix vart har du varit skynda på va du skulle vart i studion 10:00 inte 12:00."
Några foooers börja skratta och jag log generat .
" förlåt alla foooers men Felix måste in och jobba" sa daff så snällt som han kunde eftersom han är arg .
Daff släppa in mig i dans lokalen där jag mötes av 4 ansikten .
Omar Oscar Ogge och Kat .
"Låt mig gissa du sov och när du sett alla meddelanden sprang du hit som en idiot?" Sa Kat
Hon hade troligt vis rätt