Hic beklemedik bir anda her şey olur.

21 0 0
                                    

Hatay'da ilk günlerim. Halamlarla taşındık. Burası Malatya'dan daha güzeldi. Sahil, deniz, kumsal hersey vardı. Evet ben Seda. Kimseyle isi gücü olmayan bir tipim vardır. İlk okulda yaşadıklarım sayesinde en cok ta erkeklerden uzak duruyordum. Onlar çıkarcı adì varliklardi. Nesim diye bir çocuk vardı. Ortaokulu benim kopyaları sayesinde geçti pezevenk. Haram olsun ona verdigim kopyalar...

..

Sabah uyandım yeni bir gün beni bekliyordu. Dus alıp üstümü giydim sonra kahvalti edip evden ciktim. Hatayi gezmek yeni arkadaşlar edinmek istiyordum. Kuzenlerimide yanıma aldım. Bir mahalleyi çok met ediyorlardı. Esentepe.

Gittik aksamustu olmuştu. Dugun vardı mahallede. Yüksek bir yere çıkıp dugunu izledik. Aşağıda bir çocuk gördüm. 1.80 boylarında sarışın , kalipli yakisikli biriydi. Dönüp sadece onu izledim. Bir süre farketmedi beni. Sonra dayanamayaraktan küçük bir taş aldım elime. Beni farketsin diye üstüne attım. Aman allahmmmmm kafasina geldi..

..

Utançla yere edildim. Umarım görmemiştir. Kuzenim farketti ona baktığımı. Merve sinirlenerek bana döndü. " Az daha kesseydin çocuk paramparça olucakti  yeter bakma birde taş atıyorsun Seda sen manyak misin ?

Meyveye sinirlenerek " Sus Merve zaten beni farketmiyor."

Dugunden sıkıldığını söyleyen merve yüzünden eve dönmek zorunda kaldik. Eve döndük ben yatağa uzandım.  " Of Allahmmmmm çok tatliydi. Keşke farketseydi beni. " Sonra dedimki "Of Seda saçmalama tanimadigin biri ve farketse ne olabilirdiki ."

Sonra fazla kafama takmamaya karar verdim.  Artık uyumak istiyordum. Yattim ve uykunun bedenimi ele geçirmesini bekledim.

Sabah annemin ciliz sesiyle uyandım. "Seda kalk okula yazilman gerek daha çok işlerimiz var. " Oflaya puflaya kalktım dus aldım. Dolabın karşısına geçip kiyafet seçtim begendigim bir askili bluzumu  ve ıspanyol paca pantolonumu giydim. Gözlerime eyeliner çektim. Hafif bir ruj ve evet hazırdım.

Okula yazılmak için yola ciktim.  Okula girdik hep serseri tipli insanlar ve sinirle bakan yaşlı hocalar. Off lanet olsun moruklarla  ders islenmezki. Müdürün odasına gittik. Ve okula yazildim..

Sıkıcı ve monoton bir hayat olmayacagini umdum. 

......

Eve gitmeden önce sahilde gezmek istedim.  Sahile indik ve iskelede yürüdük annemle.  İskelenin sonunda biraz oturduk. Bir grup erkek yakınımıza geldi ve beni süzmeye başladılar. Ortalarında duran bir çocuk vardı ve çok yakışıklıydı. Göz göze geldik ve ben bir an olsun rahatsız oldum. Annemle birlikte eve döndük..

..

Akşam için marketten alışveriş yapılacak dedi annem. " Ben yaparım anne. " deyip hafifçe gülümsedim  Ve markete doğru çıktım. Markete girdim ve alışveriş yaptim. Kasaya doğru ilerledim. Sonra birden önüme okuz gibi biri atladı sirami kaptı piç. Yüzünü görmemiştim. İtiraz ederek yavaş ol ve yerine geç dedim sert bir şekilde. O ise bana dönüp pis pis güldü. Off lanet olsun. Bu O!!

..

Zor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin