Sanırım Öküz Carpmasına Ugradım.

15 0 0
                                    

Bu sahilde gördüğüm o serseri tipli çocuktu. Yakisikli olan. Bana bakıp güldü ve önüne tekrar dönüp hesabını ödedi. Bende sonra hesabı ödeyip marketten çıktım. Off kapıda beni bekliyordu sanırım. Sessizce gitmek istedim. Arkama bakmadan yurumeye baslamistim ki kolumu tuttu bilgimi hafif şekilde sıktı.

" Ben Onur. Burada da karşılaştık küçük hanım."

Ben saskin bir ifadeyle ona bakarken sadece sustum . Uzun boyu hafif kirli sakalı ve inci gibi dişleriyle bana gülümsüyordu.

"Birakir misin lütfen" diye cikistim

"Hey korkmaya gerek yok. Sadece seninle tanışmak istiyorum. " deyip bilgimi bıraktı.

"Tanismayalim ben gidiyorum. Seni tanimiyorum ve tanimakta istemiyorum." diyerek uzaklaştım.

Arkamdan baktı mi bilmiyorum. Ama çok heyecanlandım. Çünkü çok yakisikliydi pezevenk.

Eve geldigimde poşetleri bir tarafa atıp odama geçtim. Düşünmeye başladım. "Acaba tanımalı mıydım ?" Neyse diyerek bir kitap aldım ve okumaya başladım. Kapım çalındı içeri giren Beyza'ydı.

Kalk hadi şu dünkü gittigimiz mahalleye gidicez. Çok güzel olacak. Yeni biriyle tanıştım. Adı Gizem. Eminim sende seveceksin. Bizi bekliyor hadi kuzenn" diyerek içten bir gülümseme gönderdi . "Sanırım o çocuğu orda tekrar görebilirim Beyza. Ahh ne giyecegim şimdi. Sanırım yardım etmen gerek"

"Peki tatlım." dedi ve dolabın kapagini araladı. Dar bir şort ve geniş bir askili bluz çıkardı. " Bunları giymelisin. İtiraz istemiyorum çok yakışır." Ben mirin kırın etsemde kuzenimi ikna etmem zaman alirdi. Hiç sesimi cikarmadan " Tamam bebeğim. Sen istersinde giymem mi ? " diyerek suyuna gittim.

Üzerimize değiştirdim. Saçlarımin uclarini kivirdim. Gözlerime hafif bir makyaj ve dudaklarima ruj evet yine hazırım.

Yola çıkıp Gizemlerin evine doğru yurumeye başladık. Çok sıcaktı. Ama kuzenim sağolsun. O kadar açık giydirmistı ki bu sıcaklığı her yerimde hissediyordum. Sonunda geldik.

Gizem: " Ah tatlım hosgeldin"

Beyza: "Hosbulduk canım"

"Meraba ben Seda geçen gün karşılaşmistik. "

Gizem: "Aa evet hatırladım tatlım. "

Ben heyecanla o çocuğun adını merak ediyordum. Hemen sordum.

Kısa ve net geçerek çocuğun özelliklerini anlattim. Gizemin gözleri parladı.

"Sen Sercan'i diyorsun. Ah evet tanıyorum onu. Ama çok zor bir insan bunu bilmelisin."

Nasıl yani diyerek saskinlikla baktım. Nesi zor olabilirdiki.

"Yani şu ana kadar kimseyle çıkmadı. Her kıza hayır diyor . Sen ce bu yeterince zor değil mi ?"

Off lanet olsun belkide hiç şansım yoktu ona karşı. Ama yinede adını soyadı öğrenip facebook'tan eklemeyil düşündüm. Şansımi denemeye değerdi o çocuk benim olmalıydı.

Daha fazla durmadan eve gittik. Ve ben hemen bilgisayarın başına oturup onu buldum ve ekledim. Sonra tüm durumlarını beğendim. Off mesaj atacak cesaretim yoktu ona. Akşamı bekledim. Kuzenlerime gittim. Beraber oturup dondurma yedik. Ve mesaj sesi odada yankilandi. Hemen telefonuma uzandım. Ve evet çok mutluyum. Mesaj Sercan'dan gelmişti.

"Durumlar için eyvallah"

Öküz olduğunu şimdiden belli etmişti. Bu iş biraz zor gözüküyordu. Yüzümü asarak bi o kadar heyecanla cevap verdim mesajina.

"Önemli değil. Her zaman beğenirim."

Ve cevabını bekledim.

"Teşekkürler"

Baska yazacak birşey bulamadım. Ve o 3 mesajı sabaha kadar okudum. Çok heyecanliydim.

Ertesi gün yine mesaj attım.

"Bugün nasılsın"

Bekledim ve 10 dk sonra mesaj geldi.

"iyiyim teşekkür ederim sen nasılsın?"

Ohh sanırım kibarlasiyordu. Biraz daha konuşmaya devam ettik. Ve buluşmak istedi. Cok mutlu oldum. Kabul ederek çamlığın orda bulusmaya karar verdik. Orası ailelerin ve sevgililerinde bulunduğu bir çay bahçesiydi.

Ben hemen hazirlandım. Ve yola ciktim. Bir direğin orda beni bekliyordu. Off çok heyecanlıydım. Yanına yaklastim ve merhaba diyerek hafif bir şekilde gülümsedim. Oda meraba diyerek gülümsedi.

Bana baktı ve " Bakma öyle gözlerin cok güzel utanıyorum" dedi.

Ben kesin kızardım. Hissettim bunu yanaklarım kıpkırmızı olmuştur kesinlikle.

Bende utanip başımı hafifçe eğdim.

Yanımızdan bir motor geçti. Ve iki genç üstünde bağırdılar bize.

"Anladik anladik sevgilisiniz"

Sercan sinirlendi ve arkalarından "siktirin gidin picler" dedi

Bu benim hoşuma gitmişti. O parlayan gözleri bana bakiyordu. Çok yakışıklıydı. Hayran kalmıştım ona. Kasları çok belliydi. Giydiği beyaz tisort yirtilicaktı neredeyse.

Açık renk kotu ve beyaz ayakkabılarıyla harika duruyordu. Neyse dedim

"Ben fazla kalamayacagim" dedim

"Peki ısrar etmiyorum. Ama tekrarı olsun dedi aşağı doğru yurumeye başladı arkasini tekrar dönüp " Opmicek misin ?" dedi. Ben çok utandım. " Hayır diyerek kizgin bakışlar attım." Ve kızdığımı anlayarak suratını asarak gitti.

Ben çok sinirlendim. Hemen öpmekte neyin nesiydi? Artık onunla konusmayacaktim. Beni başka bir şey sandı piç. Eve gittim facebook'a baktım. Aktifti bir mesaj atmıştı.

"Özür dilerim sanırım biraz ileri gittim"

Cevap vermedim bi süre. Ondan çok hoşlanıyordum ama. Gururumu yenerek mesajina cevap verdim.

"Tamam önemli değil."

Hemen mesaj attı. Mesajında şu yazıyordu.

"Aslında benden hoşlandığını biliyorum. Gizem anlamış ve benim kuzenim Ece'ye anlatmış. Tabi Ece'de bana anlattı. Bak bende senden hoşlanmaya başladım "

Çok heyecanlıydım. Ama ya amacı beni kullanmaksa. Ne cevap verecektim şimdi ?

..................

MERABA ARKADAŞLAR UMARIM BEGENİRSİNİZ. YORUM ATİN LÜTFEN.

SİZCE SEDA İYİ Mİ YAKLASSİN KÖTÜ MU ¿

Zor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin