ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο

112 7 0
                                    

«Μωρό μου που είσαι;» Ακούστηκε ερωτηματική,η μελωδική φωνή της καστανής κοπέλας, που είχε ξαπλώσει ανάσκελα, πάνω στην άμμο κοιτώντας τις λαμπερές αχτίδες του ήλιου, να αντανακλούν επάνω στα γαλήνια νερά της παραλίας όπου βρισκόταν, λούζοντας την.

«Εδώ είμαι αγάπη μου» Ήρθε προς απάντηση της,  η φωνή του 17χρονου νεαρού, που τώρα είχε γλιστρήσει άτσαλα δίπλα της, γεμίζοντας με άμμο τα πόδια της κοπέλας αλλά και τα δικά του. Ενώ βγήκε ένα αχνό γελάκι από τα χείλη και των δύο, το γλυκό καστανόξανθο αγόρι με τα έντονα επιβλητικά χαρακτηριστικά του προσώπου του, είχε βάλει στην αγκαλιά του την καστανή κοπέλα και την φιλούσε κατά μήκος του λαιμού της ενώ εκείνη χάιδευε απαλά τα καστανόξανθα. ατημέλητα μαλλιά του.

«Jason;»

«Ναι αγάπη μου»

«Μου υπόσχεσαι να μην με αφήσεις ποτέ;»

Το πρόσωπο του νεαρού αγοριού πήρε την έκφραση απορίας. Πως γίνεται να του το ρωτούσε αυτό; Αφού ήξερε ότι ήταν ερωτευμένος μαζί της. Μπορεί να μην της είχε πει ότι την αγαπούσε ακόμα, αφού δεν το ένιωθε και ήταν μεγάλη λέξη για να την πει κάποιος, αλλά ήταν ερωτευμένος μαζί της.

«Αμέλεια. Το ξέρεις πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει» της απάντησε αποφασιστικά

«Μου το υπόσχεσαι;» η φωνή της έκρυβε από πίσω της ερωτηματικά και απορία

«Σου το υπόσχομαι» της απάντησε με αποφασιστικό τόνο για δεύτερη φορά.

‘Ενα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στο όμορφο πρόσωπο της, αποκαλύπτοντας την κατάλευκη και ίσια οδοντοστοιχία της.

Το νεαρό αγόρι έγειρε το σώμα του προς το μέρος της και ανεβαίνοντας από πάνω της, στηρίζοντας το βάρος του στους αγκώνες των χεριών του. έγειρε προς την Αμέλεια και της άφηνε απαλά φιλιά κατά μήκος του λαιμού της για άλλη μια φορά, ενώ τέλος της άφησε ένα απαλό φιλί στα χείλη που φανέρωνε αγάπη. Ξανασηκώνοντας το σώμα του ξάπλωσε δίπλα της κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον με βλέμμα που πρόδιδε τον έρωτα που υπήρχε ανάμεσα τους. Ένωσαν τα δάχτυλα των χεριών τους σχηματίζοντας ένα μικρό κουβαράκι και χαλαρώσανε και οι δύο περισσότερο, ώσπου τους πήρε ο ύπνος μέσα στο απογευματινό σούρουπο.

Πέρασε αρκετή ώρα και τώρα πια το φεγγάρι σε ολόγιομη θέα, είχε πάρει την θέση του ήλιου.

Head VS HeartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora