S I X T E E N : kpop

28 9 0
                                    


Sape kpopers.. Aku rasa dia pernah kena ..( ̄∀ ̄) klau tak, lantak hengkau le. Aku pernah kena dengan kawan aku.. Heh ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kpopers 1 : WEIIII!!!  BTS DAH COMEBACK KAN... ARGHHHHHHH!!! MAIGAD SEMUA HENSEM-HENSEM..  MELETOPPPP!!!

Kpopers 2 : HAAAHHH!!! HUAAAAAAA.. GEMPAK GILERSSSSSS DIORANG PUNYA MV.. PEH PEH PEH.. LAGU DIORANG SEMUA BEST-BEST DOHHHH!!!!

Tok kadir : ehh korang cerita pasal ape ni?

Kpopers 1: Bts dah comeback!!! Pehhh baik kau tengok mv dia..

Kpopers 2: gempak gilersss bapakkkk..  OMGGG!!!!

Tok kadir : ouhh serious ahh.. Ouhh nanti ahh aku tengok..

Kpopers 2 : weiii sape bias kau dalam bts tu?

Kpopers 1: aku ofc ahh pak jemeng kita.. Arghhhhh!!!

Kpopers 2 : elelellele.. Nasib baik tak sama. Kau pulak?

Tok kadir : ouhhh.. Dalam bts aku minat... Sape eakk?  Halah aku lupalah nama dia.. Sape eakkkk... Jap jap *tengah fikir* chan- chanyeol ehh?

Kpopers 1&2 : *tepuk dahi*

Kpopers 1: astaga.. Tu exo lah.. Chanyeol tu exo.. Dah tertukar dah kau.. Ish ish ish. 

Kpopers 2: Agagagaga.. Astaga kau ni.. Lain lah kalau nama ahli ii bts tu kau sebut yang dekat-dekat.. Ini jauh bebenor.. Halamakkk..

Tok kadir : AHAHAHAHAHHAA.. AKU MNE LAH TAHU SANGAT BTS NI.. YANG AKU.TAU CHANYEOL JELAH.. tak tau pulak dia exo..hiokk

Random?Where stories live. Discover now