בעיקרון המצאתי דמות, ואז חשבתי, היי! למה שאני לא אכתוב את העבר המוגזם שלה? 22/2/19
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ילדה קטנה כבת 5 צעדה לאט בעקבות השומרים הקלפים והמלכה.
הם ירדו בעשרות מדרגות לולייניות והעיניים הענקיות, הירוקות אפורות של הילדה הקטנה השתהו על כול נקודה, כמנסה לזכור אותה לעד.
שערה הג'ינג'י החלק והקצר של הילדה נפל על פניה היפות והעדינות.
לאחר מספר דקות שהיו יכולות להיות חמש דקות והיו יכולות להיות שעה הם הגיעו לאולם.
אבל זה כלל לא היה אולם נשפים.
קירות האולם הירוקים מלאי האבק הרגישו סגורים והדלת השחורה והרחבה בחזית האולם נראתה מאימת אף יותר מהקלפים שהחזיקו חרבות צמודים לנכדתו הצעירה של הכובען.
באולם חיכו שלושה אנשים אבלים.
אחד מהם היה איש נמוך בסביבות גיל השלושים שערו ג'ינג'י פרוע, ועיניו הסגלגלות הבורקות נצצו בפחד משונה.
השנייה הייתה אישה צעירה וגבוהה ושערה הסגלגל הבהיר והרך נפל על עיניים ירוקות בהירות ויפיפיות.
השלישית הייתה אישה זקנה שעיניה החומות נצצו בשעשוע משונה. היא נראתה מודאגת לא פחות מהאנשים ההם, אבל היא גם נראתה בטוחה בעצמה.
בטוחה שיהיה בסדר.
"אוקיי, נעשה את זה מהר לפני שעת התה!" צהלה מלכת הלבבות כמו ילדה קטנה.
"שעת התה?" שאלה בקול מלא תיקווה גוונדה, נכדתו של הכובען.
"לא בשבילך" ירתה עליה המלכה וגוונדה הטתה את ראשה במבט מבולבל.
"אנחנו כאן מכיוון שאין אדם מושלם בוונדרלנד להיות ג'וקר מאשר הנכדה של הכובען המטורף. אז... יש לך שתי בררות, להיות ג'וקרית מבחירה או לא מבחירה. אז מה את בוחרת?"
הג'וקרים אינם היו נפוצים בוונדרלנד אך היו המסוכנים ביותר.
הם עינו אנשים לטובת המלכה המפונקת ולקחו את כול רכושם ברגע להנאתם, ללא תודה, ללא סליחה.
הם היו הגדרה קריפית חדשה לטרוף.
אז מי מושלם להיות מטורף יותר מנכדתו של הכובען? מלבד החתול החייכן, אך מאז שהמלכה הבטיחה לו ממלכה בוונדרלנד ברגע שתמות הוא התחיל לעשות כבקשותיה, הרי זה משתלם לו ביותר.
וגוונדה הקטנה ידעה דברים אלו לכן אמרה "אני בוחרת באפשרות השלישית"
"אין אפשרות שלישית!" צעקה המלכה.
"אני אצור אחת" ענתה הילדה בביטחון.
המלכה רשפה מכעס והסתובבה אל משפחתה של גוונדה "ערפו את ראשם!" צעקה.
YOU ARE READING
אימון בכתיבה- וואנשוטים שלי
Randomבזמן האחרון אני התחלתי לכתוב קצת וואנשוטים. ופתאום עלה בדעתי שבמקום לקרוע את הקטעים שאני כותבת אני צריכה להבין איך לשפר אותם. אז אם אתם אוהבים לתת תגובות בונות הספר הזה בשבילכם. וגם אם לא אני אשמח שתקראו. חלק יכולים להיות פאנפיקים, וחלק יהיו מקוריי...