You're so perfect

431 32 3
                                    

"Jeongguk, korkarım ama ben!"

Yavaşça yakalaşmış, dilini dudaklarında gezdirerek ıslatmış, ardından ise dudaklarımın üstüne fısıldamıştı.

"Ben seni korurum sevgilim, ister misin?"

Bu sefer dudaklarımı ben ıslatmış ve ilgisini o yöne çekmiştim.

"İsterim sevgilim."

Dudaklarımızı birleştirmiş, yavaşça alt dudağımı kavramış ve emmeye başlamıştı. Islak sesler, odayı dolduruyor ve ona olan isteğim daha da artıyordu.

Elleri yanağıma çıkmış ve nefes almak zorunda kaldığımız için, yavaşça ayrılmıştı benden.

Film izleyecektik, sözde. Işıkları kapatmıştık. Etraf karanlıktı, yağmur yağıyor ve huzurlu bir ses çıkarıyordu etrafta. Battaniye ile yere oturmuş, yiyeceklerini önümüzde, filmi izlemeye başlamıştık.

Bir yerden sonra sıkılmış, dizlerimi kendime çekmiş, kafamı yan şekilde dizime yatırmış onu izliyordum.

Kusursuzdu.

Yüzünün her hattını ezberlemek istiyordum. Benlerini tek tek öpmek, onun kokusu ile ölmek istiyordum. Kokusu hem bana can veriyor, hem de öldürüyordu.

Kokun tatlı bir cinayet. *

Bir yerden sonra ona dalmış gitmiştim, keza film izlediğimizi dâhi unutmuştum. Bu sefer ilgimi çeken şey farklı olmuştu, o da aynı şekilde durmuş ve beni izliyordu.

Yine o da aynı şekilde irislerini, yüzümün her ayrıntısında gezdiriyordu. Oda karanlıktı, sadece filmin ışığı aydınlatıyordu yüzlerimizi.

Uzun bir süre birbirimizi izlemiştik, hiç bıkmadan.

Bu sefer o bana yaklaşmış ve dudaklarımızı birleştirmişti. Uzun bir süre birbirimizi öpmüş, ardından sesli bir şekilde ayrılmıştık.

Yine birbirimizi izliyorduk. Doyamıyorum ona. Her bir ayrıntısına, güzelliğine doyamıyorum.

"Taehyung, sikeyim çok güzelsin. Ve, ve ben deliriyorum. Bu haksızlık."

Hafifçe tebessüm etmiş ve bu sefer söz sırasını ben almıştım.

"Sevgilim, ben çok aşığım sana. Ve bu sevgi her geçen salise büyüyor da büyüyor. Kalbim o kadar büyük değil ne yapmalıyım?"

Arsızca sırıtmış ve dudaklarını aralamıştı.

"Benim olduğunu kanıtlayalım mı, sevgilim?"

O gece, zevkten ve acıdan olan bağırışlarım, ormanın içindeki evimizi ve ormanı inletmişti.

Ben yine onundum, o da benim.

*Blackpink Stay'den bir alıntı.

elma kokardı avuçların, anımsar mısın? ➳ kooktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin