Śmierć Macha... 😪

139 6 11
                                    

To co było na wczorajszym livie z żywej śmierci to katastrofa. Wyobrażacie sobie to? Od początku liva płakałam,bo starciliśmy jedną,najważniejszą osobę. Tego,który wszystkich opatrywał,troskliwego i mało kłótliwego człowieka,tego który nie dopuścił do bójki,tego którego wszysty kochali. Nie da się ukryć że dzień po livie jestem nadal smutna z tego powodu. I tak będę cały tydzień! Postaram się! Zabijemy Pomotixa to on go zabił! Białe Wilki dadzą radę! Mam nadzieję,że się ogarną. Nie ma już z nami Macha i Komorka. Kto następny? Brajan?! Może lufer? Tego nikt nie wie. Teraz tworzymy nową zasadę.
1. Nigdy nie ufaj pomotixowi i Lidze cienia.
Bo zginiesz jak nasz cichy bohater. On na zawsze będzie w naszym sercu. Wspierajmy go duchem. A w rzeczywistości ja wczoraj straciłam drugie życie fabularne białego wilka. Umierałam z Pielem a wczoraj z Machen. Tylko że Pixela uratowali teraz on zastąpi Macha i Kashe ich wszystkich uratował z pixelem. A Black Wings i Blockie są rodzeństwem. To się nazywają emocje. Żywa śmierć czyli najlepsza seria na YouTube! Nie pamiętam co miałam jeszcze napisać. Napiszę jak mi się przypomni.

Ten wpis jest z 04.04.2018
Ten live był zaraz po live "Zdrada". W sumie tylko tyle wpisów miałam w tym pamiętniku. Chyba że znajdę coś więcej to zaktualizuje. Na razie książkę uznaje za zakończoną. A ta część... Ta zasada którą tam napisałam była ustalona na tym live więc wszyscy którzy są za LC niech nie gniewają się na mnie. Pamiętajcie robimy to by przypomnieć wszystkim o tym ile dla nas żywa śmierć znaczy!

Żywe Uczucia//Żywa Śmierć// ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz