YARALARIN ÇOK DERİN GÜZELİM

143 5 1
                                    

Üşüyorum anne, ellerim kar topuna dönmüş.  O minik ellerim senin sıcaklığına ihtiyacı var anne.  Nerdesin bak soğuk zeminlerde yatıyorum bana kızsana anne hasta olurum diğerek endişelensene. Benim sana ihtiyacım var sıcaklığına, sevgine, merhametine.  Anne duyormusun beni kızın çok üşüyor soğuk zeminlerde uyuyor, öğünlerine dikkat ettmiyor. Kızın acı çekiyor bazen çiğeri yanıyor, bazende ölüyor ama yaşıyorda.

Bir haftadır soğuk zeminlerde kurtarılmayı bekliyorum belki biri gelirde beni sıcacık evine alır umuduyla. Ama yanıma fareler ve akrepler dışında uğrayanda olmuyor.  Komik değilmi beklediğin insanlar gelmiyor ama fareler veya akrepler geliyor. Kurtarılmayı bekliyorsun ama kimin seni kurtarmasını bekliyorsun onuda bilmiyorsun. Kim kurtara bilir ki beni alkolik babamı?  Yoksa şiddeti seven annemi?  Kimim var ki, Kim bana yardım eli uzata bilir, kimin uzatığı elli teredüt ettmeden tutabilirim.  Herkes bana düşmanken kime güvene bilirim.  Kendime en büyük düşman benken kimin bana dost olmasını bekleyebilirim.  Dayanamıyorum artık bu şiddete kimsesizliğe acıya.  yemin ederim ölümden daha beter bir hayat yaşıyorum.  Bittiyorum,  tükeniyorum,  sürünüyorum boğazıma tırnaklarımı batırıp nefe almak istiyorum Dayanamıyorum artık nefesizliğe.

Elimi yerde gezdirdiğimde yakında olan telefonumu alıp rehbere girip Jimin yazısına tıklayıp telefonu kullağıma yaklaştırdım. Çalıyordu ama acmıyordu.  Neden acmıyordu ona en ihtiyacım olduğu zaman Neden bana uzaktı ki ,  nolur Jimin ac şu telefonu nolur, nolur, nolur diğerek ekrana hayal kırıklığıyla bakerken telefonu açmıştı.  Yorgun ve kısık sesle Jimin demiştim.

Jimin sa-na ihtiyacım var

Somin iyimisin sen?

Iyi değilim Jimin nolur bana yardım ett

Jimin duşta Somin Ben jungkook sen iyimisin sesin kötü geliyor.

Jimin canım yanıyor bana yardım edemezmisin?

Somin bana nerde olduğunu söylermisin

Burası çok karanlık Jimin (hıckırık)  çok korkuyorum

Somin şimdi sakin ol bana nerede olduğunu tarif ett canım

Ben.  Ben bizim evin alt katındayım çok soğuk Burası nolur Jimin buraya geler.  Nolur

Tamam sen sakin ol Tamamı güzelim.

Jungkook

Telefonu kapatma Tamamı Somin beni duyormusun bak yalnız değilsin Ben yayındayım beni hisedebiliyormusun güzelim beş dakikaya yayındayım.  Ses ver lütfen birşeyler söyle Somin yalvarırım.

Annem bügün öldü. 

Ne-e

Onu hic tanıyamadım

Bana ANNEMİ Anlatsana  Jungkook

Gözlerim dolmuştu 19 yaşındaki biri bukadar acı konuşmamalıydı,  sesinde bukadar hüzün barındırmamalıydı titrek bir sesle
Onlar iyidir yan__i Ann--eler iyidir Somin

Şiddeti severlermiydi jungkook?

Ne söylemem gerektiğini bilmiyordum Ne söyleye bilirdim ki

Somin geldim dayan Tamamı

Binaya girdiğimde tabelalara bakarak sominin tarif ettiği yeri bulmaya çalışıyordum.  Alt kat merdivenlerden hızlı hızlı inerek sığına inmiştim.

Somin bana nerde olduğunu söyle hadi bak alt katayım seni almaya geldim canım

Jun--gkook kömürlük (öksürük)

Telefonu kapatarak Karşımda kazan dairesi yazan yere koşup kapıyı hızlı birşekilde acarak içeriye girdiğimde hiçbirşey göremiyordum Telefonumun fenerini yakarak içeriyi birazda olsa aydınlatmıştım fakat gördüğüm şeyle şoka girmiş gibiydim



Iyi olmadı gibi bölüm sanki.

ŞİDDET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin