Concert in curtea liceului cu invitatul surpriza eu!

692 45 6
                                    

Ziua urmatoare la ora de muzica toata lumea a propus sa facem noi clubul de muzica un concert. Nimeni nu stia de vocea mea decat cei de la clubul de muzica pentru ca i-am rugat sa nu zica nimanui! Sunt chiar simpatici si eu am vrut sa particip doar cu o conditie : sa port o capa cu gluga cu care sa nu mi se vada moaca si sa fiu trecuta ca si invitat surpriza. O sa fie un show pentru pretenele mele. Oricum Rosa se ocupa de costume, Vio de postere iar Melody punea afisele peste tot in liceu!

Era timpul ptr concert. Toata lumea se intreba cine e "invitatul surpriza". Eu cantam in deschidere aveam pelerina dorita. Inainte de a incepe sa cant mi s-a spus ca pot sa stau cu pelerina tot spectacolul sau sa o dau jos cand vreau. In capu meu "No s-o dau jos!Never!"

Cant eu iar toata lumea incerca sa isi dea seama cine era invitata!

M-am decis si mi-am dat jos capa pe la inceputul sfertului cantecului . Toata lumea era wow. La sfarsit m-au aplaudat si ma laudau. Era foarte frumos dar stiam ca nu va fi vesnica placerea de a fi aplaudata.

In fine trecem peste subiect.

Cand intru in "culise" (nu erau chiar culise, erau doua camere doar ptr schimbat si machiat una ptr fete si alta ptr boys).

Deci cum v-am spus am intrat in culise si am auzit cum se puponcesc doi. Logic am vrut sa vad cine era. Cand am vazut cine era Mi-a picat fata ca fundul unei batrane de 900 de ani. Era Castiel si Ambre.

Fiind daramata de sentimentele mele spulberate am plecat acasa plangand. Eu am plecat inainte si nimeni nu ma vedea pe drum. Din nefericire m-a ajuns Castiel. Dar oricum raman distanta de el si nu scot niciun sunet. Tempetul de Castiel si-a dat seama ca ceva nu e inregula.

C:-Esti bine Gergia pari cam palida si linistita. Ce sa intamplat cu uraganul meu furios?

G:-Nimic.

Apoi am urcat pe scarile blocului si in apartament cu mine.

O sun pe Rosa imi e ca o sora deci ma va ajuta. Nici bine nu raspunde si-mi spune:

R:-Wow Gergia ai fost beton ai o voce super tare.

G:-(plangand) Rosa am nevoie de ajutorul tau!

R:-Dar ce s-a intamplat fa ?!

G:- Castiel!

R:-Aha am inteles situatia vin la tine ca fulgerelu.

G:-Ok fa.

Nici bine nu inchid co vad pe aia langa mine rasufland greu:

G:-Ce ai fa de sufli asa?

R:-Pai nu ti-am spus ca vin ca fulgerelu? Deci am alergat ca un cal dezihratat la o galeata cu apa.

G:-Inteleg.

R:-Deci ce sa intamplat fai?!

G:-Castiel s-a puponcit cu Ambre.

R:-Hiiiiiii Satanosu. Pu satana pu.

G:-Fa nu face descantece p-aci.

R:-Ok! .... Fa am o idee.

G:-Ce idee?

R:-Toate cantecele de la concert au fost scrise de tine?

G:-Aham!

R:- Atunci scrie un cantec despre cum te simti si lasa-il lu Castiel la posta.

G:-E o idee buna. Dar nu trebe sa merg la posta , io las pe pres . El sta in apartamentu din fata mea fa.

R:-Serios?!

G:-Da fai!

Am scris cantecul si i lam lasat pe pres cu un Ps:"Team vazut cu Ambre cand te puponceai cu ea. Nu mai pot avea incredere in tine. Mi-ai zdrobit sentimentele. Deci de azi inainte suntem despartiti. Am avut incredere in tine dar tu mai ranit."Bineinteles ca el la citit.

Salut dragii mei! M-am decis sa scriu ceva repede ca fulgerelu' doar pentru voi normaĺ! Stiu ca este un capitol tras de par dar va rog sa ma scuzati daca nu e pe placul vostru! Va iubesc :* paaa!

O iubire de nebuni!( Sweet flirt-ff.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum