Am intrat in casa.Era o camera cu un pat de o persoana si 3 camere cu paturi duble.
I:-Cum facem?
V:-Eu vreau in camera cu un singur pat!
M:-Eu vreau cu Nath!
I:-Eu vreau cu Rosa!
G:-Stai ... Stai stai! Eu NU vreau cu Castiel!
T(toti):Nu ne intereseaza!
G:-Off... Bine!
Cum spuneam trebuia sa stau cu nataraul de Castiel. Auzi la ei le fac rost de un loc pentru a-si petrece vacanta si ma baga direct in bratele satanei. Nesimtitii si totusi e gasca mea.
In fine. Eu cu fetele le-am pregatit o seara baietilor pe care sa nu o uite in veci. Noi fetele eram imbracate in rochii scurte stil coreean si eu cu Vio am gatit mancare Koreeana ca si mancarea japoneza aproape. In dans Melody se ducea in bratele lui Nath si Iris in bratele Satanei. In fine din nou , i-am adus in sufragerie si am inceput dansul cand era timpul pentru piruieta baietilor sa zic asa , bovina de Iris m-a impins sa merg eu in locul ei si asa din greseala am stricat pirueta si Melody a ajuns in bratele Satanei iar eu in bratele lui Nath (shit). Eu incepeam sa ma joc cu Nath iar Melody stia ce vreau sa fac : sa incerce sa ma sarute iar eu sa il pleznesc peste fata si ii spun "curvar". Dar cand era faza cand era sa ma sarute Castiel m-a luat de mana si m-a tras in spatele lui. Iar ei au inceput sa se certe ! Parca eram intr-un film de drama.
C:-Ce crezi ca faci?
N:-Ma bucur de seara vaco!
C:- Se vede destul de bine!
Intervin eu si il iau pe Castiel de mana si ies furioasa cu el pe terasa.
G:-Ce ti-a venit imbecilule?
C:-Te aparam !
G:-De cine idiotule ca doar el nu e satana tu esti!
C:-Poftim?
G:-Stii ceva las-o balta credeam ca pot sa te iert si sa imi fi prieten dar ti-ai ratat sansa. Adica ma intreb cat de prost poti sa fii omule?!
C:-Eu nu-s plost!
G:-Cum ai zis ?
C:-Eu nu-s plost ! Surdo!
G:-Ce aveam in minte ? Tu tot esti un copil rasfatat! Sunt sigura ca toata copilaria ta a fost un vis acadele si toate alea.
C:-Parca a ta era altfel!
G: A fost imbecilule ! Imi paraseam prietenii din copilarie pentru un amarat de servici pe care il primeau ai mei. Am fost privata de iubirea lor. De cand eram la gradinita am intrat in liceul ala obsedat de castig . Eram presata. Trebuia sa invat non stop muzica. Iar parintii mei ma tratau ca un nimic . De aceea am ales sa vin la matusa in loc sa merg cu ei in Anglia.Dar credeam ca macar tu m-ai inteles si mai ales sa-mi intelegi durerea dar m-am inselat esti ca toti ceilalti . Ti-a placut cum arat. Te urasc!(Plangand)
C:-Imi pa....
G:-Iti pare ce ?! Iti pare rau ?! Nu ai pentru ce !(Plangand si dandu-mi jos rochia avand dedesubt un costum de baie)
C:-Ho iepuras nu face striptiss aici!
G:-Ma duceam sa fac o baie in mare nu sa iti fac tie placeri Diavolule!
Am fugit in mare si am facut o baie. A fost super. M-am intors in camera . Castiel doarmea deja. Am intrat am luat o foaie si un pix si am scris un cantec super. L-am lasat pe masa din camera.
A doua zi dormeam bustean . Castiel se trezise si vede cantecul. Ii dadeau lacrimile aproape. El merge sa faca micul dejun fiind primul care se trezise. Ma trezesc si eu apoi si merg in bucatarie. Il vad pe el.
G:-Neata !
C:-Neata!
G:-Ce gatesti?
C:-Faimoasele mele clatite!
G:-Si e ceva special la ele?
C:-Mereu cand mananca cineva din ele i se intampla ceva norocos.
G:-Haha buna gluma! (Mancand)
C:-Poate tu nu ai noroc!
G:-Sata...
Am fost intrerupta de telefonul meu. Vai doamne era Ke$ha .Ma uitam la telefon ca vita.
C:-Cine e la telefon?
G:-E...e...
C:-E cine fa?
G:- E Ke$ha!(Tipand in extaz)
C:-Raspunde-i!
G:-Bine!
*La telefon*
G:-Alo?!
K:-Buna cumva e Gergia la telefon?
G:-Da !
K:-Sunt Ke$ha!
G:-Vai doamne.!
K:-Te-am auzit la concertul din curtea voastra a scolii si as vrea sa canti in deschiderea concertului meu de pe plaja !Poti invita si prieteni daca vrei! Accepti?
G:-Desigur!
K:-Bine sa fii pe plaja la ora 19:00!
G:- Ok!
K:-Bine!
G:-Bye!
K:-Bye girl!
*In bucatarie.*
C:-Deci?
G:-O sa cant in deschiderea concertului ei de pe plaja azi la ora 19:00!
C:-Vai doamne!
Tipam ca istericii amandoi.
Apoi vin restu'.
N:-Ce s-a intamplat ?
R:-Holiu ... Bai vine apocalipsa? De ce tipati?
V:-Idiotilor visam ca eu calaresc un unicorn!
M:-Istericilor...
G:-Gata!Gata!Nu ne mai insultati! Am primit cea mai super veste!
Toti:-Ce?
G:- O sa cant azi in deschiderea concertului Ke$hei de pe plaja la ora 19:00!
Toti:-Vai Doamne!
Hei hei hei! Crazy the Killer aici la datorie! Sper ca vo placut si mai ales l-am facut mai lung doar pentru voi! Flirtării la PUTERE! Ioi asta e ceva nou! :)) Pai toate cele bune va doresc! Va las cu capitolul acesta si ne vedem la urmatorul!
CITEȘTI
O iubire de nebuni!( Sweet flirt-ff.)
FanfictionGergia Watson se muta in Paris la matusa ei , la liceul Sweet Amoris . In ziua in care trebuia sa mearga la liceu da de asa zisa "vita rosie" si nervii ei sunt intinsi la maxim , dar asta nu o impiedica sa isi faca prieteni si chiar sa se imprieten...