❤Tord neko x Ringo❤

52 2 6
                                    

Per.torda
Był piękny poranek.Obudził mnie jak że BARDZO wkurzajacy budzik który juz brzeczy od 20min.Nie chętnie wstałem z łóżka po czym zaczołem się ubierać. Za duża bluza szare podkolanowki , bielizna i w sumie to wszystko. Zszedłem na dół do kuchni aby zrobić sobie śniadanie, no więc były to gofry. Zamiast chłopaków których się spodziewalem na kanapie leżał ringo , który moim zdaniem jest naprawdę słodki.Pomiziałem go jeszcze trochę po brzuszku i  zaczołem się wspowrotem kierować do kuchni. Po zjedzeniu śniadania miałem chyba jakieś halucynacje..przed sobą zobaczyłem ringo w postaci ludzkiej !!! Poszedłem do niego nie wierzyłem własnym oczom..
Tord:RINGO??!
Ringo: Tak ? :3
Tord:d..dl..dlaczego jesteś człowiekiem
Ringo:sam nie wiem meaaw
Tord: myśli//dlaczego nawet on jest wyższy ode mnie?//przeciesz jest kotem//
Ringo://bierze torda w stylu panny młodej//
Tord://rumieni się// hu..HH?! Ringo co ty robisz?!
Ringo:mmeeaw zobaczysz~
Per.Ringo
Siedze sobie na kanapie i czekam na mojego eddusia.tord wydaje mi się ze to był tord wyglądał jakby przeżył szok.Spojrzałem na siebie,nie wiem kiedy i dlaczego ale jesetem CZŁOWIEKIEM?!nie wiem na jak długo i skąd ale póki mogę robić co chce trzeba to wykorzystać ~~

|18+|

Położyłem Torda na łóżku Jednocześnie kładąc się na nim koło niego zaczołem lizać jego szyje robiąc malinki.Mogłem już tylko zobaczyć torda który zwijał się z roskoszy.Zaczołem zdejmować z siebie oraz niego ubrania,Tord nie stawiał żadnego oporu najwidoczniej mu tego brakowało~.Wpiłem się w jego malinowe usta,przy czym przybliżając swojego penisa do jego dziurki ( nmg leje XDDD)Zaczołem powoli w niego wchodzić, tord zaczął cicho jęczeć a później zwijał się z roskoszy ( juz się powtarzam wiem xd)
Per.torda
Wygląd ringo jasna skora szare włosy zielono brązowe oczy dobrze zbudowane ciało.Heh nagle wziął mnie na ręce i zaniósł do pokoju gdzie odbył się stosunek pomiędzy mną a ringo i musze przyznać brakowało mi tego :** Po skończonym EKHEMM (͡° ͜ʖ ͡°) ubralem się ringo również po jakiś 15 minutach ringo znów stał się kotkiem. Szkoda było by ciekawie(͡° ͜ʖ ͡°) wróciłem do kuchni. Zajadałem się już zimnymi goframi po chwili przyszedł matt potem edd a na końcu Tommy.Resztę dnia spędziliśmy na oglądaniu telewizji oraz wygłulianiu się nigdy nie zapomnę tego dnia..
//////////////////////////////////////////////////////
Hey oto one shot dla X_King_Tord_X
Bonus napisze w innym rozdziale sorki :c ale jestem już zmęczona jest 2:12 ( i tak nie spalam o tej wiec nwm czm to pisałam XD) ale obiecuje ze zrobię :3

P.S
Hey ten rozdział nie chciał mi się dodać >:/ nwm czemu mam nadzieje ze po tej 3 próbie juz się doda BAY PIPUL
501 słów

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 23, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

One shoty (na zamówienie) :DDDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz