Egyik este Tracey elvitt Dokihoz öt akkor nem ismertem.Csak azt tudtam rola amit Tracey mesélt.
Tényleg orvos volt.Az orvosi egyetemen végzet.De soha nem dolgozot annak de amiket hallotam róla egy elég fura fazon lehetet.Ök Traceyvel régebben jártak amiután szakitotak egész jó barátság maradt meg kösztük.
-Biztos birni fogod Dokit-mondta Tracey mosolyogva
-Már nagyon kiváncsi vagyok-válaszoltam izgatotan
Három éve ismertem Traceyt 2 ével idősebb volt nálam. Amikor megismertem akkor mentem nyárimunkára abba az élelmiszer boltba ahol ö dolgozot.Már az elején egy hullám hosszon voltunk.Hamar össze barátkoztunk onnantól kezdve szétválaszthatatlanok voltunk álandoan együtt logtunk.
-A végén még össze jöttök Dokival-nézet rám perverzül miközbe kerezdbe tete a lábbát.
-Jaj Tracey mindig össze akkarsz hozzni valakivel-nevetem.
-Mi a baj kislány össze hozzlak egy orvossal hálasnak kéne lenned.-mondta miközbe össze kocolta a hajam.
-Azok után a storyk után inkább egy örült profesorról lehet szó-néztem rá egyik szemöldököm felvonva.
Erre Tracey épp ivott és ami a szájába volt mind kiköpte annyira nevetet.
-Olyan hülye vagy-mondta fuldokolva.
-Te kezdted-nevetem
-Fuj még az orromból is kola folyik-törölte meg arcát egy zsepivel.
Ezután a beszolás után folytatuk a nevetést.
Tracey akkor este haspoloba és egy rövidnadrágba volt az önvédelmi sportnak köszönhetöen irigylésre mélt alakja volt ezért nagyon sokkan meg nézik most se történt másképp.
Mikőzbe ökörködtünk.Velünk szembe ült egy srác akki egyfolytába figyelt bennünket.
Elég fura egy alak volt borostás zsiros hajú ápolatlan a bőrkabátjától büzlöt az egész vagon.
Én már régebb óta vettem észre hogy figyel benünket de nem akkartam szólni de egy idő után Tracey is észre vette amint épp a srác öt méregete és a száját nyalogata. Tracey ezt nem hagyta szó nélkül.
-Mivan öcsi begerjedtél?-kiáltot rá
Mindenki minket nézzet a metron.
A srác elöszőr megilyedt majd megszólalt.
-Már egész idő alatt azon gondolkodtam hogy hogyan tudnék egy ilyen jó csajt felszedni mindt te-nézet perverzül ami totálisan megrémitett de Tracey nem hagyta magát.
-Hát esetleg akkor ha ruhát cserélsz és megmosagszol iszonyu büdös vagy-mondta Tracey halál nyugodtan.
A srác tényleg beteg volt mert oda ült mögénk és bele sugta Tracey fülébe.
-Az totálisan felizgat ha egy csaj ilyen perverzül beszél.
Erre Tracey hátra fordult és mosolyogva vissza sugta.
-Akkor lennék perrverz ha egy ilyen szakadt büdös psihopattával mint te kikezdenék felejtsd el öcsi se ebben az életbe se ezen a világon.-mutato újjával megpöcintete az orrát és felált hogy odébb üljünk de erre a csávo elkezdet utánunk kiabálni.
-Ti csinos nők miért vagytok mindig olyan arogánsok a pokolba veletek ti kurvák.
-Jaj most ideges-ugy tet midha megilyedt volna és a kezét a szája elé tete.
A csávo tovább üvöltöt:
Te büdös kurva megduglak téged és a kis barátnődet.-itt már retegtem.
De Tracey be pöcent oda ment a csávohoz és ugy megfejelte hogy az az ülések közé esett rá térdelt a melkasára és a nyakát szoritva orditota immár idegesen barátnőm.
-Ha csak egy újjal is hozzá érsz a kislányhoz kinyirlak megértedted te kis seggarcu- fujtata ki össze szoritot fogai közül miközben szoritot markán.
A srác már az oxigén hiánymiatt csak krákogot a szája már lilult.
-Tracey erezd el megölöd-kiáltotam rá már pánikolva.
Az emberek körülötünk nem reagáltak semmit.
Közben a metró meg ált barátnőm megragadta a srácot és ki lökte a metró ajtaján
-További jó csajozást Don Juan!-kiáltota majd az ajtó becsukodot.
Én a sokhatására sírni és remegni kezdtem.Tracey megölet.
-Semmi baj kislány itt vagyok és vigyázzok rád.-mondta miközbe ki vett a táskájából egy zsepit.
Mindig vigyázzni fogok rád még az életem árán is-Akkor még nem tudtam hogy komolyan is gondolja ezt....
BẠN ĐANG ĐỌC
Mirror Mirror(+18)
Kinh dị.........Azért nem tudok egyedül maradni azért kell a gyógyszer hogy tudjak aludni.Külömben sikoltozva ébrednék fel mert álmomba megjelent a tükör.Láttnám ezt a torz grimaszt és hallanám ezt a pokoli nyekergő hangot:Tükröm tükröm......