Min Yoongi szemszöge:
Míg oda nem jött egy srác.
-Le ülhetek-nézett rám. Ahogy én is rá. Mivel sötét volt szemei feketének látszódtak.
-Persze-bolintottam. Le ült velem szembe és csak nézünk egy mást. Arca simának tűnt. Ajka telt volt és picit piroskás.
-Miért vagy egyedül?-kérdezte
-Nem egyedül jöttem, csak haverom el tűnt. Te miért mászkálsz ilyen helyen egyedül?-kérdésem után köhögtem egy kisebbet.
-Nem tudom-vonta meg a vállát. Megint síri csend lett. Csak a zene és sok betű hallatszott amiből szó lett, végűl egy mondat. Szó szerint lehetett hallani miről beszélnek az emberek.
-Hát akkor én mentem-ittam meg a másik pohár dupla whiskymet.
-Rendben-hajtotta le a fejét.
Fel álltam helyemről és a kijárat felé vettem az irányt.Kint az ajtóban rá írtam Jungkookra, hogy haza húztam és el is indultam.
Az utcán síri csend volt. Csak a lépteimet lehetett hallani. Amíg meg nem hallotam egy ajtó csapódást és gyors lépteket. Hátra fordultam. Az a srác volt a bárból. Futott. Mikor oda ért hozzám előttem liheget.-Nincs khedved ismerkedni?-lihegve rám nézett. Atya úr istenem ez a srác nagyon helyes. És aranyos is.
-Rendben miért is ne.Akkor fel jössz hozzám?
-Hát nekem okés-mosolyodott el, majd amikor az autómhoz értünk kérdően nézett rám.
-Most miért álltunk meg?
-Mert ide parkoltam le-nyitottam ki neki az ajtót -Jaa-be ült. Be csuktam az ajtót majd én is be szálltam. Út közben nem beszéltünk. Gyorsan haza is értünk. Ismét ki nyitottam neki az ajtó, csak most ki szállt.
-Itt is vagyunk-engedtem be a házamba
-Aztaa ez nagyon nagy-nézett körbe. Én addig el kértem a kabátját és fel akasztottam az én kabátomal együtt. Amíg ő nézelődött én be mentem a konyhába
-Nem vagy szomjas, vagy éhes?-vettem le magamnak egy boros poharat
-De-jött ki a konyhába ő is
-Akkor a bor is jó lesz?-vettem le még egy poharat
-Persze-mosolygott rám. Olyan kis aranyos.
Be mentünk a nappaliba. Mindkettőnknek töltöttem a poharába bort.-És hogy hívnak?-nyeltem le a korty bort
-Kim Tae-hyung, de csak hívj Taehyungnak-ivott bele ő is-És téged?
-Min Yoongi vagyok. De szólíts nyugodtan csak Yoonginak vagy Sugának-válaszóltam miközben kortyolgattam a bort-És hány éves vagy?-tettem le a poharamat ahogy Taehyung is. Majd törökülésbe ült velem szembe.
-3 hete lettem 23 éves-nem hagytam, hogy tovább mondja a mondandóját mert meg csókóltam.
Nem bírtam tovább magammal.Annyira vonzott az ajka. Nagyon finomak egész nap tudnám őket falni.
Itt a második rész is remélem ez is tettszet. Ha igen akkor vote-oljátok.