1.rész

32 2 0
                                    

Min Yoongi szemszöge:

Ez a nap is ugyan úgy kezdődött és végződött mint minden egyes nap.
Ma is csak dolgoztam. Egész nap. És most az asztalomnak dölve gondolkozok. Amikor be ront Jungkook.

-Szevasz-be csukta az ajtót és le ült a székembe. Felé fordultam.

-Na mondjad mit szeretnél, mert mennék, haza-vettem le az akasztóról a kabátomat és neki álltam fel venni.

-Ma eljössz velem bulizni. Még huszon évesek vagyunk neked is kell a kikapcsolódás. Nincs igazam?-forgott egyett a székemmel.

-De. Talán most az egyszer el mehetünk valahova-vettem kezembe a táskámat és az irodámnak a kulcsát is.

-Na végre-pattant ki a székemből és ki ment. Be zártam az ajtót és kifelé vettük az irányt.

-Legyen szép estéje Mr. Yoongi-mondták az alattam dolgozó emberek

-Maguknak is-bolintottam feléjük és előre néztem.

-Mr. Yoongi?-hajolt oda hozzám Jungkook

-Igen-forgattam meg a szememet-Hisz én vagyok a feletesük. Kell a tisztelet-néztem rá komolyan.

-Mennyit változtál ember. Régen annyit buliztunk, hogy a suliban is másnaposok voltunk, ha egyátalán be mentünk. Az összes lány utánunk lihegett. Jó nekem akkor is egy srác kellet. És most már az enyém is. De el tértem a témától. Szóval most már nagyon nem csinálsz mást csak dolgozol-mondta el mondandóját a liftig.

-Senki sem marad olyan amilyen-nyomtam meg a gombot.
A liftben nagyon nem beszélgettünk.

Lent el köszöntünk a titkároltól és mentünk az autómhoz. Egy full fekete mercedes. Be ültünk majd el indultunk. Jungkook mondta merre menjünk.

Végül olyan 10 perc múlva meg is érkezdtünk. Egy meleg bár volt az, hogy honnan tudom. Nem nem a nevéből. Amikor be léptünk egy csomó srác volt bent egy lány sem volt benn, de talán 10. Annál több biztos nem volt. Na mindegy.

-Gyere üljünk le-mondta amíg a tömegben ment, majd el tűnt. Ilyen is csak Min Yoongival történhet meg.

Mérgelődtem magamba egy sort és neki álltam keresgélni. Egy idő után meg untam és le ültem egy asztalhoz.

-Annyira biztos vagyok benne, hogy direkt tűnt el-mérgelődtem halkan.

-Szia rendelnél valamit?-jött oda egy pincér

-Igen. Jöhet két dupla whisky. Köszi-döltem hátra a falnak

-Rendebn egy pillanat és hozom-el tette a kis füzetjét majd egyre jobban el tűnt a tömegben a kis magadágával.

Nem sokkal később meg is jött az italaimmal. Le tette az asztalra elém és ment a következő asztalhoz.

Meg fogtam az egyik poharat és az egészet meg is ittam.

Hát remélem tetszik az új könyvem.^^

Új dolog~YoontaeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang