Öhö! İlk önce şunu belirteyim...sadece canım sıkıldığı zaman yazdığım bir hikaye olucak. Hemde amatörüm yavrum ben. Büyük hedeflerim yok. Saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın ve ve ve, ne diyeceğimi unuttum. Neyse okuyan okur okumayan okumaz.
-----------------------
Gözlerimin içine dolan güneş ışıkları ile yüzümü buruşturarak güne harika bir şekilde 'Merhaba' dedim. Yastığıma akmış salyalarım, birbirileri arasında savaş veren kısa saçlarım ve iki haftalık olan lavanta kokulu sarı çoraplarım ile hemde. İki dakika sonra çalan alarmım ile ilk önce bir kendime geldim. Alarmımın arkasından yükselen annemin sesi ile kendimi bir hışım yataktan attım ve yerle öpmüşme'nin verdiği tutku ile evde yankılanan bağırışları es geçtim. Sadece uyumak ve yemek yemek istiyordum ya ben! . ''Kızım Gece! Hadi anam okula geç kalacaksın!''. Annem cevap vermemi bekler gibi biraz bekledikten sonra vazgeçmeyip bağrışlarına devam etti. ''Gece! Bana bak eğer iki dakika içerisinde aşağı inmez isen sana yeni aldığım terlikler ile dalacağım kızım!''. ''Ya anne şurada iki dakika uyutmadın! Teşşekür ederim! Hem ilk önce daşmakta olan idrar kesemi boşaltmam gerek!'' . ''Bana bak sen annene karşı mı geliyorsun?!''
Annemin odama çıkma ihtimalini düşünerek hemen yerden kalktım ve kendimi banyo'ya doğru attım. Musluğu açıp ellerimin arasına dolan suyu bir güzel yüzüme boca ettim. Ardından ise bornozum ile yüzümü kurulayıp diğer işlerimi hallettim. Banyodan çıktıktan sonra dolabımı açıp lacivert bol bir kot, üstüne kırmızı bir gömlek ve kırmızı konverslerimi çıkartıp üstüme geçirdim. Yerde duran mavi kot çantamı sırtıma takıp aşağı indim. Annem sofrayı donatmasına rağmen bir elma kapıp annemin dediklerini umursamadan kapıyı çarpıp dışarıya çıktım.
Cebimden çıkardığım telefonumu açıp rehbere girdim ve üstte çıkan 'Domuz Sena' yazan numaraya tıkladım. Birkaç dakika sonra açılan telefonum ile bitmiş olan elmamı atıp konuşmaya başladım. ''Oying Sena bizimkiler okula vardı mı?''. ''Sensin oying Gece!''. Dedikleri ile yüzümü yayılan gülümseme ile ona cevap verdim. ''Onu bunu geç bizimkilerrrr.'' . ''Evet herkes burada seni bekliyor.'' . ''Tamamdır bekleyin hadi kips bay!''. Sena'nın suratına kapattığım telefonumu cebime sokup yoluma devam ettim. Şimdi...biraz bizden ve kendimden bahsetmem gerek dimi?
Adım Gece tipik bir kızım. Lise üçe gidiyorum ve okulda neredeyse ilk okuldan beri beraber olduğumuz bir arkadaş gurubumuz vardı. Ben, Sena, Oğuzhan, Said ve Aras. Sena mevi gözlü ve uzun saçları olan zeki bir kızdı. -Çaktırmayın bizim gurupta olan tek zekiydi-. Oğuzhan ise sarıya çalan saçları ve uzun boylu biriydi. Tek yaptığı belaya buluşmak ve yemek yemekti. Said ise kendine orospu diyen ve kentinden sadece döner ve didi alan canım kankamdı. Ve Aras...
Aras ise uzun boylu ve siyah saçları vardı. Onunla ilk okul birden beri tanışırdık ve o zamanlarda yaslandığım tek omuzdu. Diğerleri ile üçüncü sınıftan beri arkadaştık ama Aras ile ilk okuldan beri beraberdik. Herneyse...bizim gurubumuz böyleydi. Şimdi...devam edelim.
Okula yaklaştığımda gördüğüm dörtlü ile adımlarımı hızlandırdım ve koşmaya başladım. Oğuzhan'nın sırtına atladığımda ilk önce ne olduğunu anlamayıp salak gibi etrafa bakarken suratımı görünce gülümseyip ellerini bacaklarıma yerleştirdi ve rahat olmamı sağladı. ''Ooooooo Gündüz gelmiş. Kanka neredesin sen lan? Kaç dakikadır bekliyoruz.'' . Yaptığı iğrenç espiriyi geçip kafasına bir tane geçirdim. ''Lan orangutan boklu apaçi iki dakika bekleyemedin mi ha!''. Bağırışım ile irkilip sahte bir korku ile...''Büyüksün gece abla.'' dedi ve beni sırtından indirdi. ''Gece dün rahat uyudun mu?''. Arasın bana yönlendirdiği soru ile ilk önce gülümsedim ve ''Merak etme Arascığımmmm, bebekler gibi uyudum.''. Adını uzattığım için ilk önce gülümseyip sonra göz kırptı. ''Çifte kumrular hadi artık okula gidelim yoksa Burak hoca cesedimizi evinde saklar yürüyün!''. Said'in dediği ile gözlerimi devirip ona baktım. Ardından hep beraber okula doğru yürümeye başladık...
Okula vardığımızda hep birlikte yemekhane'ye ilerleyip bir masa'ya kurumuştuk. Saçlarımı ellerim yardımı ile düzeltip bakışlarımı bizimkilerde gezdirdim. Kimse konuşmuyordu ve bu çok can sıkıcıydı. ''Lan konuşsanıza.''. Said aniden elindeki telefonu masa'nın üstüne fırlatıp bize mükemmelim bakışları atmaya başladı. Sena ve ben ne olduğunu anlamazken, Aras ve Oğuzhan buralı bile olmuyorlardı. Gözlerimi masadaki telefona çevirdiğimde Said'in matematik sınavından yetmiş sekiz aldığını gördüm. Gözlerim büyürken Sena'nın benden farklı olmadığını hissediyordum. ''Lan sen kimden kopya çektin ha?'' bakışlarımı telefondan çekip Said'e çevirdiğimde, Said aniden bana dönüp yapmacık bir üzüntü ile ''Ayıp ettin şimdi Gece reis. Ben Said Güngör hiç kopya çeker mi?'' dedi. Said'e gözlerimi kısarak baktım ve ''Lan salak senin kopya çekmediğin bir sınav mı var? Lan kopya çektin tamam okey de...nasıl her birinden elli ve altı almayı başarıyorsun?''. Said masada duran kolayı kavrayıp bana kötü bakışlarını göndermeye başladı. Oğuzhan aniden yerinden kalktığında tüm bakışlar ona dönmüştü. ''Yok kanka ben dayanamıyorum. Gidip konuşup bir kanıya varıcam!''. ''Noldu lan bir anda?''. Aras merakla konuştuğunda Oğzuhan yerine tekrar oturdu ve kısdığı gözlerini bize çevirdi. ''Size bahsettiğim bir kız vardı ya...Ben çok aşık oldum diye basmıştım evi sonra siz benimle dalga falan geçtiniz.''. ''Uzatma kardeşim.'' Sena sinirle konuştuğunda Oğuzhan onu umursamayarak konuşmasına devam etti. ''İşte o kız...okul müdürünün kızı Yeşim.''. Aras aniden Oğuzhana dönmüş ve sen salaksın bakışları atıyordu. Sena buz kesmiş öylece Oğuzhan'nın suratına bakıyordu. Said içtiği kolayı püskürtüp Aras gibi bakışlarını Oğuzhana dikti. Ben ise elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım ve ben yanındayım kardeşim bakışları attmaya başladım Oğuzhana. ''Sen salaksın.'' Said son sözlerini söyleyip masadan ayrılmış ve dördümüzü başbaşa bırakmıştı. Sena ''Lan...sen nasıl bir malsın?'' diye konuştuğunda Oğuzhan ona dönüp, ''Sen ne bilirsin aşktan inek!'' diye cırlamıştı. İkisi atışmaya başladığında Aras ikisini susturup bana dönmüştü.
''Gece ben bir şeyler alıcam istediğin bir şey var mı?''. Ona hayır anlamında kafamı salladığımda masadan uzaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
An(2x)
HumorO gün kafama gelen top hayatımın dönüm noktası olacağını nereden bilebilirdi ki?