Regarden : Ryniesta Cadılık ve Büyücülük okulunun bulunduğu topraklardır .. 500 yıldır ayakta duran Ryniesta Cadılık ve Büyücülük okulu , okul müdürü profesör Levarithin tarafından idare edilmektedir.
Deimos : Korku toprakları .. Kötülüğn hakim olduğu topraklar Lord Athila tarafından yönetilmektedir. Halk canavarlar , mitolojik yaratıklar ve kötü büyücülerden oluşmaktadır.
Lord Athila : Ryniesta Cadılık ve Büyücülük okulunun kurucularındandır . Saf kan olmayan büyücülerin okulda eğitim almaya başlamasından sonra okulu bırakıp Deimosa yerleşmiştir.
Kerraduessir : İnsanların dünyası .. Elf dilinde Kerraduess kelimesinin anlamı yalvaran'dır. İnsan ırkından nefret eden Lord Athila insanlara bu ismi vermiştir. İnsan ırkı zorba bir hükümdar olan Başkan Juventus tarafından yönetilmektedir. Juventus geçimlerini zorlukla sağlayan halktan her ay vergi almaktadır.
Galadrel : Ejder toprakları ..
Miyeta : Nemflerin yaşadığı topraklardır .. Sevgi ve güzelliğin hakim olduğu yerdir.
Abas : Cüce ve cin cücelerin topraklarıdır .. Para ve bolluk içinde yaşanan yerdir .
Ryniesta Cadılık ve Büyücülük okulu : Görkemli kuleleri , sayısız sınıfı , odası , gizemli geçitleri ve daha pek çok bilinmeyeni olan olağanüstü okul . Çevresi Selumista(yüce orman) tarafından çevrili cadıların ve büyücülerin altı yıl eğitim gördükleri okul . 500 yıl önce Lord Athila , Komutan Reagar ve Usta büyücü Vulcain tarafından yapılmıştır. Şu anda Yüce Büyücüler Konseyi tarafından denetlenmektedir. Ve okul idaresi , profesör Levarithin ve öğretmenlerden oluşan bir kurul tarafından gerçekleştiriliyordur.
Ejderhalar : Özgürlüğün sembolüdürler . Kendi topraklarına başka hiç bir ırkı kabul etmemeleriyle bilinirler. Yüzyıllardır huzur içinde yaşarlar ..
Nemfler : İyiliğin , saflığın , güzelliğin sembolüdürler .. Topraklarında huzur içinde yaşamaktadırlar bazen çok özel büyücüleri topraklarında misafir ederler ..
Cüceler ve cin cüceler : Huysuzluklarıyla bilinirler .. Paranın , bolluğun simgesidirler . Yabancılardan hoşlanmazlar . İyi bir teklif olursa yapmayacakları çok az şey vardır ..
Deimos halkı : Lord Athila'nın kötülükle bezenmiş halkı .. Saf kötülüğü simgeler ..
İnsanlar : Zekayı ve aç gözlülüğü .. Sevgiyi ve nefreti .. iyiliği ve kötülüğü .. kısacası tüm zıt şeyleri aynı anda barındırabilen ırktır .. Diğer ırklardan habersiz yaşamaktadırlar ..
Cadılar ve Büyücüler : İyi ve kötü olmak üzere ikiye ayrılmışlardır. Kötülerin bir kısmı Deimos'a sürülmüş olsada hala kötü niyetli büyücüler Ryniesta Cadılık ve Büyücülük Okulunda bulunabiliyorlardır .. Bazıları cadıları ve büyücüleri saf kan veya melez olarak ikiye ayırırlar . Bu ayrım saf kötü büyücüler tarafından yapılır ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ryniesta
FantasyHafızası silinmiş bir şekilde Ryinesta Cadılık ve Büyücülük Okulunun kapısına bırakılmış olan Rohan kendini bir anda büyücülerin gizemli dünyasında bulur .. ▼▼ Gölge askerlerle yapılan simulasyon dersleri Selumista (yüce orman) da yapılan bitki de...