Ve bir sabah daha Nil Teyznin(komsumuz) köpeğinin havlamasıyla uyandım. Perdeyi açtım ve Doruğu gördüm hemen üstüme beyaz t-shirt ve kot şort giydim saçımı açtım ve dağınık bıraktım. Aşağıya koşar adımlarla inerken annem yine;
" Kızım yavaş in at mı kovalıyo peşinden düşüceksin!""Sanada günaydın annecim" dedim ve gülümsedim.
Hemen pencerenin önüne gittim arkadaşlarıyla futbol oynuyodu ve çok tatlıydı.
Annem: Kızım ekmek bitmiş gitde al şu bakkaldan.
Hemen "Hemen gidiyorum" dedim çünkü onunla konuşabilcektim.
Ayağıma siyah converselerimi geçirdim.
Gittiğimde bankın üzerinde telefonuyla birisiyle mesajlaşıyordu bakmaya çalıştım ama göremedim.
Yanından geçerken " Günaydın Doruk" dedim ve gülümsedim.
O da "Günaydın Ecem" dedi ve o da gülümsedi.
Bişey der diye orda kaldım ama 2 dk sonra beni farkedebildi ve ben o anda ona bakıp gülümsüyodum. Ahh çok utanmıştım!
"Bişey mi oldu" dedi ve gülümsemeye başladı"Yoo hayır dalmışım sadece" dedim ve yere bakarak gülümsedim.
"Senin gamzen mi var?" diye sordu ve yüzüme dikkatlice baktı.
Tam ağzımı açtım cevap vercektim ki annem bana bağırdı;
"Ecem kızım hadi seni bekliyorum nerde kaldın!!""Geldim anne" dedim ve bakkala doğru yürümeye başladım.
Doruğun yanından geçerken bana;
" Telefon numaranı verde konuşalım gamzeli kız"dedi ve gülmeye başladı.Çok heycanlanmıştım. Numaralarımızı aldık ve ben eve gittim.
Kahvaltımı yaptım ve hemen Derin'in evine gittim. NOT: Derin benim 10 yıllık arkadaşım her sırrımı onunla paylaşırım. Nerdeyse kardeş gibiyiz.
Zili çaldım kapıyı Sevim Teyze açmıştı;
"Hoşgeldin kızım" dedi ve bana Derin'in yukarda olduğunu söyledi.Koşar adımlarla Derin'in odasına gittim. Kulaklıklarını takmış müzik dinliyordu.
Geldiğimi görünce kulaklıklarını çıkartıp ayağa kalktı ve
"Hoşgeldin canım"dedi.
Hemen yatağına oturdum ve;
" Çok önemli şeyler anlatıcam sana" dedim"Yoksa Doruk'la öpüştünüz mü?" diye sordu.
" Saçmalama kızım ne öpüşmesi" diye çıkıştım.
"Tamam tamam sen anlat" dedi
Bütün olanları anlattıktan sonra;
"oha bu çocuk senden hoşlanıyo bence"dedi
"İnşallah" dedim ve müzik dinlemeye başladık.Biraz sonra telefonuma mesaj geldi ekrana baktım ve mesaj DORUK'TANDI!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Aşk...
Teen FictionMerhaba benim adım Ecem. 17 yaşındayım İstanbul'da annem ile birlikte yaşıyorum. Babamı sorarsanız ben çok küçükken bir trafik kazasında ölmüş. Ben doğduğumdan beri İstanbulda aynı mahalledeyiz. Herkes birbirini tanır. Şu anda yaz tatilindeyiz ve be...