El desenbarcament

2 0 0
                                    

Estem dormint quan de cop i volta sona la alarma o diuen per megafonia que ja estem arribant a la platja enemiga. Ens aixequem i ens preparem molt ràpid, ens convoquen a tots a la proa del vaixell per la explicació de la missió que haurem d'aconseguir. Anem tots a la proa del vaixell alla el general Louis ens explica que els destructors que ens escolten netejaran la platja de fortificacions enemigues, artilleria...
Les llanxes de desenbarcament ens esperen a sota del vaixell, a cadascú se li asigna una llanxa i una escuadra, per sort tots els meus amics van amb mi. Hi han desplegat una mena d'escales per poder baixar a les llanxes. Hi baixo i la llanxa es posa en marxa, tots estem nerviossisims, als costats es poden veure les demés llanxes i els destructors obrint foc. Cada vegada estem més a prop de la costa però a penes es veuen fortificacions derrumbades. Els detructors no les detecten, el conductor de la llanxa crida 40 segons. Tothom està mort de por, fins i tot els sergents, els meus amics i jo ens trobem cap al fons de la llanxa. 20 segons!!! Crida el conductor , tothom es prepara, 10 segons!! Les portes s'obren, no tenim cobertura, veig una imatge que mai m'oblidaré, tots els soldats de la part devantera de la llanxa son massacrats per les torretes enemigues dels búnkers. Els sergents, encara vius, criden que saltem per els costats, ho fem i caiem a l'aigua, a penes puc nadar, tot el meu equipatge pesa molt. Aconsegueixo arribar a la sorra de la platga, intento buscar cobertura, qualsevol cosa pot servir. Trobo les X clavades al terra per impedir que passin els tancs, em poso a cobert, m'he separat de la meva escuadra, però en tot cas, he de complir la meva missió. Aprofito cada vegada que les torretes estant recarregant per mourem i buscar cobertura, fins que arribo a una trinxera natural on no ens poden alcançar. A devant tenim unes xarxes metaliques punxegudes per evitar el nostre pas. Hi coloco unes carregues explossives per volarles, llavors avançem sense perill perquè les torretes no tenen angle per poder disparar-nos excepte alguns soldats enemics dispersats per aquella zona...

El Gran desenbarcamentDonde viven las historias. Descúbrelo ahora