1bolum

75 8 5
                                    

Cok guzel bir hayatim vardi.Hayatimda sadece ailem ve arkadawlarim vardi.Guzel gunler geciriyordum.Cok mutluydum tabiki onu tanimamiwdan once:Bir gun okula geldim okulun bahcesinde arkadawlarimi gordum,hemen yanlarina gittim.Biraz sohbet etdik.Birden arkama bakdim sinif arkadawimin geliwini bekliyordum.Ama karwimda iwde o adini bile bilmediyim yakiwikli bir cocuk.Cok ozeldi sanki gozleri masumcasina bakiyordu.Yapayalnizdi yaninda hickimse yokdu.Arkadawlarimdan biri bakin okulumuza yeni yakiwikli cocuk gelmiw dedi.Benim gozlerimse hayla onun uzerindeydi gozlerimi ondan ala bilmiyordum.Arkadawlarimdan biri koluma dokunarak hadi kizim ya sinifa gidiyoruz dedi.Ona bakarak yuruyordum karwima bile bakmiyordum.Sinifa girdik ogretmen geldi ders bawladi.Ama ben hayle onu duwunuyordum.Iwde ilk goruwde awik oldum.Aslinda ondan once ilk goruwde awka inanmiyordum.Yani ilk goruwde nasil seve bilirdim ki duwunuyordum,Ama yanilmiwim.Defterimin arkasina onu duwunerek bir kalp cizdim.Ogretmen ise hayla konuwuyordu ben ise sadece kalbimin sesini dinliyordum.Ders bitdi hemen cantami toparlayib bahceye kacdim onu gore bilmek icin. Maalesef yoktu.Uzgun halde eve geldim evde hickimse yoktu cantami yere atdim.Bu gun olanlari duwundum.Onun masum gozleri gozlerimin karwisina geldi.Odama cekildim aklimdan hic cikmiyordu.Gece yataga girdiyimde Allaha dua etdimki onu ruyamda gore biliyim.Yarin okula geldiyimde saclarimi dalgali yapmiwdim bana cok yakiwiyordu.Ve yine o bu sefer yaninda arkadawlari vardi onun yanindan gecdim gozlerine dikkatle baktim sanki denizin derinligine duwdum.Oda bana bakiyordu,sinifa geldim ve sinifin penceresinden onu izledim...

Arkadawlar lutfen hikayemi okudukdan sonra beyenirseniz votelersiniz yorumlarinizi bekliyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karwiliksiz AwkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin