Truth or dare?

284 8 7
                                    

Kaj P.O.V.

Demi en Samuel zijn al een poosje weg en ik heb geen idee hoe laat ze thuis komen. Ze zullen het vast gezellig hebben want ik heb nog niks gehoord. Net op het moment dat ik dat denk, komt de aftiteling van de film op het scherm van de tv en gaat de bel. 'Goed getimed' Zeggen Cassius en Dioni tegelijk. Ik sta op en loop naar de deur om die open te gaan doen en als ik 'm open heb vult gelach mijn oren. Als ik kijk zie ik Demi en Samuel staan. Allebei hartstikke vrolijk en keihard lachend. Nou, kom erin. Zeg ik dan. Samuel laat Demi eerst naar binnen lopen en als ze na Samuel de kamer in wil lopen, pak ik haar arm en hou ik haar tegen. Hoe was het? Vraag ik nieuwsgierig. Ze begint te stralen bij waarschijnlijk de gedachte terug en zegt: 'Geweldig. Het was zo leuk, hij was zo lief.' Ze bloost en ik vraag: Ben je verliefd? Ze kijkt naar beneden en zegt zacht: 'Ja, maar ik kan het nog niet Kaj.' Ahh lieverd. Zeg ik en ik geef haar een knuffel. Samuel wacht op jou, zeker weten. 'Dat zei Samuel zelf ook.'  Zegt ze zacht. Kom, ga je mee? Gaan we lekker chillen. Ze knikt en loopt achter me aan naar de kamer. Ze geeft de Cassius, Dioni en Jai een knuffel en gaat dan naast Samuel in de grote stoel zitten. Ik ga op de bank zitten. Demi zit ondertussen op haar telefoon en even later voel ik mijn telefoon trillen en ik hoor die van Samuel zo'n pling-geluidje maken. Ik ontgrendel mijn telefoon en zie dat het een melding van twitter is. Ik open 'm en zie dat Demi getweet heeft. @Demilovesu: Just had a great evening. Now waiting on what's going to come.. #excited. Ik reageer erop en tweet: @KAJVANDERVOORT: That's good to hear babe, what do you think about truth or dare? Nu trillen alle telefoons en zijn we heel gezellig bezig. *hoor het sarcasme in mijn stem. 1 minuut later heeft Samuel ook gereageerd. @SamuelYPL: @Demilovesu @KAJVANDERVOORT Jaaaa.. ik begin.. ;-). Hahaaa Sam, leuk hoor. Maar goed idee of niet? Vraag ik. 'Top idee, beste idee dat je in maanden hebt gehad.' Zegt Cassius. 

Samuel P.O.V.

We zijn allemaal naar buiten gegaan om daar in het tuinhuisje in een cirkel op kussens op de grond de gaan zitten. Het is er eigenlijk nog wel lekker warm. Als we allemaal goed zitten zeg ik: Goed, Demi truth or dare? 'Ahh nee, moet ik echt eerst?' Vraagt ze en ze bloost. Jup, wat wil je? 'Nouja, kom maar op. Zegt ze met een uitdagende blik. 'Dare'. Ik denk na.. What the fuck kan ik haar laten doen. Oh ja, ik weet al iets. Schenk drinken in voor ons allemaal. Zeg ik terwijl ik haar een schuldige blik geef. De jongens beginnen te lachen terwijl ze opstaat en als ze weg wil lopen vraagt ze: 'Wat willen jullie hebben?' Ik hoor 4x cola en ik wil zelf ijsthee. 'Okee, ben zo terug.'. Zegt ze terwijl ze wegloopt. Als de schuifdeur van het huis ook weer dichtzit vraagt Jai: 'Sam, moest dit nu echt?' Jup. Wat moest ik haar anders laten doen. Ik kon niet zeggen zoen me, want ze heeft een verleden. Ik moest wat verzinnen. Maar pas op hoor, ze heeft echt een grote bek af en toe. Ze verzint voor jullie ook nog wel wat. Zeg ik. Dan komt Demi teruggelopen met het dienblad op 1 hand balancerend. Ze opent de deur en wij kijken haar allemaal verbaasd aan. Ze kijkt verbaasd terug en vraagt: 'Wat is er aan de hand?' 'Ehh.. ehh..' Hoor ik Jai stotteren. 'Je loopt met dat dienblad vol glazen op 1 hand balancerend en je hebt fucking hoge hakken aan.' Zegt hij dan terwijl hij bloost. Hij bloost? What? 'Ehh nouuuu, Jaitje Wowor, als je in de horeca werkt is dat ongeveer het eerste wat je leert, ik wilde jullie ook wel verbluffen trouwens, wat me zo te zien goed gelukt is en op hakken lopen is niet zo moeilijk hoor. Als je het maar vaak genoeg doet dan kan je het vanzelf.' Zegt ze lachend. 'Okee, het ziet er professioneel uit moet ik zeggen. Zegt Cassius en Dioni knikt instemmend. 'Nou thanks'. Zegt Demi terwijl ze weer gaat zitten. 'Okee, nu ben ik.' Zegt ze met een big smile. 'Kaj, truth or dare?' Vraagt ze. Je ziet Kaj gewoon nadenken, dit is zo geniaal. Echt ik houd van dit spel. 'Truth'. Zegt Kaj dan, 'pussy, maar goed. Ben je verliefd?'. Vraagt Demi serieus. Kaj wordt rood en hij denkt even na voor hij zegt: 'Tegen de jongens kan ik nog wel een keer liegen maar tegen jou niet dus ja, ik ben verliefd.' Je hoort Demi awh'en en ze geeft Kaj een knuffel want hij zit aan de ene kant naast haar en ik aan de andere kant. 

Een nieuwe familie. (dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu