Mijn pleegouders

210 8 0
                                    

Kaj P.O.V.

Kaj Van Der Voort, nú beneden komen hoor ik mijn moeder opeens schreeuwen. 'Ja mam.. Ik kom eraan' schreeuw ik net zo hard terug. Wat zou er aan de hand zijn? Is er iets met mn zusjes? Mijn vader? Ja? Wat is er aan de hand? Vraag ik. 'Kaj ga even aan tafel zitten zegt mijn moeder'. Ik zie dat mijn vader en zusjes er al zitten. Gelukkig, Er is niks met mijn vader of zusjes.

'Kaj, Shanna en Elize (mijn zusjes dus) we moeten jullie iets vertellen zegt mijn moeder'. Ik zie mijn vader naar haar knikken. 'Jullie krijgen vanavond nog een zus. Ze heeft problemen thuis en wij adopteren haar voor zolang als het nodig is. Woowww.. What the fuck.. Ik krijg opeens een zus?! Nouja, het zal wel. Ik zie wel. Misschien is ze wel hartstikke aardig en fan van mij.. Want voor als je het nog niet weet, ik zit in de boyband B-Brave met nog 4 jongens. Er zwaait opeens een hand voor m'n gezicht. Ehh ja? Wij gaan haar ophalen Kaj. Zorg jij voor eten voor jezelf en Shanna en Elize? Vraagt m'n moeder. 'Ja mam, is goed. Tot vanavond.'

Demi P.O.V.

'Ja Lieke? Wat is er?' Ehh, je pleegouders zijn er. Ik slik hard en ik voel dat Joris me tegen hem aantrekt en zijn arm om me heen slaat en in mijn oor fluistert: Je kan het Deem. Ik vertrouw op je. Ik kijk naar de man en vrouw die binnen zijn gekomen en ik moet zeggen dat ze er erg aardig uitzien. 'Hallo Demi, ik ben Maaike zegt de vrouw'. En ik ben Peter zegt de man. We schudden handen en ik lees het medelijden in hun ogen.

Maaike P.O.V.

'Zullen we gaan?' Vraag ik Demi. 'Ehh Lieke? Mag ik weg?' 'Ja natuurlijk meis. Je weet dat ik er altijd voor je zal zijn hé..' Ja dat weet ik zegt Demi. Als je me nog een keer nodig hebt dan bel je me gewoon en dan kom ik even terug. Ik zie Demi Lieke een knuffel geven en daarna de jongen die zijn armen om haar heen geslagen had. 'Zijn dit je koffers Demi? Dan nemen wij die vast mee naar de auto. We wachten daar op je.'

Na nog 5 minuten wachten komt Demi eraan gelopen en stromen de tranen over haar wangen. Ik neem haar in een knuffel en ze begint nog veel harder te huilen. Na ongeveer 10 minuten stopt ze met huilen en kijkt ze me verdrietig aan. 'Dankjewel Maaike zegt ze'. Geen dank Demi.. Zullen we gaan? Vraag ik. 'Ja is goed zegt ze.'

Peter P.O.V.

Demi en Maaike komen de auto in en gelukkig kijkt Demi alweer wat vrolijker. 'Willen jullie wat over jullie gezin vertellen? vraagt Demi. Ja natuurlijk zeg ik..

Dus Kaj Van Der Voort wordt haar broer. Voor de mensen die B-Brave niet kennen:

5 jongens: Samuel Leijten, Cassius Verbond, Jai Wowor, Dioni Jurado-Gomez en Kaj Van Der Voort. Ze hebben meegedaan aan X-Factor en zijn daar 3e geworden. Momenteel (07-07-14) werken ze aan hun album en is hun nieuwste single Vanavond Is Van Jou net 2,5 week uit.

Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden. X<3

Een nieuwe familie. (dutch fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu