Taehyung's POV
Ξαπλωνα στο κρεβατι μου και κοιμομουν, μεχρι που το ξυπνιτηρι μου αρχισε να χτηπαει.
Αααααα γιατι κανει τοσο φασαρια; Γιατι να ειναι πρωϊ;
Jin: Tae κλειστο το ξυπνιτηρι σου και σηκω τωρα.
Jm: Αν δεν το κλεισεις τωρα θα στο φερω στο κεφαλι.
V: Ναι ,για τολμα.Μετα απο δεκα λεπτα αποφασισα να σηκωθω απο το κρεβατι και να παω στην κουζινα.
V: Μερα Jin hyung.
Jin: Μπραβο ρε, ουτε ενα καλημερα δεν ξερετε να λετε σωστα σε αυτο το σπιτι.
Rm: Καλημερα. Τι εχουμε να κανουμε σημερα;
V: Dance practice, τι αλλο;
Jin: Jungkook, Jimin, Hoseok ξυπνηστε επιτελους.
Τους φωναζε ο Jin για να ξυπνησπουν.[...]
Ειμαι με του υπολοιπους στην big hit. Το dance line εκενα προβα για ενα intro.
Καθομουν και εβλεπε τον Jimin και τους αλλους χορευτες να χορεβουν με τις βενταλιες στους, μεχρι που το βλεμα μου επεσε στην ανοιχτη πορτα, την στιγμη δυο κοριτσια. Το ενα με μαυρα μαλλια και το αλλο με ξανθα.
Η Eun.
Ναι η Eun ειναι, φενεται μιας και ειναι παντα τοσο τελεια, με τα ομορφα ξανθα μαλλια της και τα ρουχα της. Αυτο το κοριτσι εχει πραγματικα πολυ καλο γουστο.
Πηγα στην πορτα για να δω. Ειχαν σταματησει λιγο πιο περα και μιλουσαν με την Jiyeon.
Απλα καθομουν και την χαζευα μεχρι που καποιος ηρθε και με επιασε απο τον ωμο.
Sg: Παλι γκομενες κοιτας;
V: Τι; Οχι.
Sg: Αφου σε καταλαβα. Δεν πιστευω να κοιτας την Dojin.
V: Οχι δεν κοιταω αυτην. Αλλα γιατι να μην την κοιταω;
Sg: Εεμ, γιατι ειναι μικρη.
V: Και γιατι την γουσταρεις.
Sg: Τι να αυτα που λες, ενοητε πως οχι.
V: Μην μου λες ψεματα. Η Dojin ειναι ξεκαθαρα εσυ σε θυλικο. Γιατι να μην σου αρεσει;Jh: Αυτη με τα μαυρα μαλλια η Emica ειναι;
Sg: Οχι η Dojin.
V: Nα και ο Hoseok hyung και η Emica σαν διδυμα ειναι. Τεριαζετε.
Jh: Και εσυ με την Eun.
V: Τι ξερεις;
Jh: Ειναι φανερο οτι την γουσταρεις, ολοι το εχουμε καταλαβει.
V: Εσυ δεν εχεις να χορεψεις;
Jh: Ειναι η σειρα του Jungkook τωρα.Ξαφνικα εμφανιστικα και ο Jimin.
Jh: Εσυ τωρα γιατι ειρθες;
Jm: Για να δω αυτο που βλεπετε κι εσεις. Γκομενες.
Jh: Α, ναι ποια απο ολες;
V: Να ξερεις η Eun και η Dojin ειναι πιασμενες απo εμενα και τον Yoongi hyung.
Jm: Εγω κοιταω την Jiyeon.Και τοτε ηταν που μαθεμε ποια αρεσει στον καθενα μας
YOU ARE READING
𝙸𝚍𝚘𝚕𝚜 𝙵𝚊𝚕𝚕 𝙸𝚗 𝙻𝚘𝚟𝚎
FanfictionΗ Eun ειναι ενα κοριτσι που αποφασισε να ακολουθησει το ονειρο να γινει τραγουδιστρια. Πλεον ειναι μελος στο πρωτο girl group της BigHit μετά το σκάνδαλο του προηγούμενου Ειναι πολυ αφοσιομενη στην καριερα της μεχρι που θα ερωτευτει τον διασημο τρα...