Eun: Όχι, δεν είναι αυτό που νομίζετε.
Emi: Πάλι αυτή η φράση; Κάτι άλλο δεν έχετε να πείτε;
Dj: Emica σταμάτα δεν είναι ώρα για πλάκα.Manager: Συγνώμη αλλά αυτό δεν θα σας το επιτρέψω. Είναι για το καλό και τον δύο σας.
V: Γιατί, δεν θέλω.
Manager: Δεν μπορείτε να έχετε ερωτική σχέση από την στιγμή που είστε και οι δύο στο χώρο της δημοσιότητας.
V: Μα την αγαπάω.Είπε και μου έπιασε το χέρι. Εκείνη την στιγμή ήθελα να κλάψω αλλά συγκροτήθηκα. Η Emica, η Jiyeon και ο Jungkook ήδη είχαν αρχίσει να κλαίνε
Eun: Και εγώ τον αγαπώ
Manager: Λυπάμαι, είναι στους κανονισμούς της εταιρείας πρέπει να χωρίσετε και θα χωρίσετε τώρα.
V: Εντάξει. Eun, το ξέρω κάνεις από τους δύο μας δεν το θέλει αλλά πρέπει να.... χωρίσουμε.
Eun: Ας χωρίσουμε τότε. Μπορώ να σε αγκαλιάσω για τελευταία φορά;
V: Ναι,φυσικά.Αμέσως τον αγκαλιάσα. Δεν ξέρω αν θα έχω την ευκαιρία να τον ξαναγκαλιασω. Τότε αρχίσαμε να κλαίμε,όπως και οι υπόλοιποι. Αυτός ο μάνατζερ τι αναίσθητος ούτε λίγο κλάμα.
Και κάπως έτσι τελείωσε αυτή η υπέροχη σχέση.
[...]
Miyoung's POV
Έχουν περάσει περίπου τρις εβδομάδες από τότε που η Eun με τον Taehyung χώρισαν.
Η Eun δεν είναι καλά και φαίνεται. Είναι μόνιμος στεναχωρημένη. Πλέον δεν γελάει καν με τα αστεία βίντεο με γάτες που της δείχνει η Dojin.
Τα πράγματα είναι σοβαρά και πρέπει άμεσα να κάνω κάτι για αυτό.
Άνοιξα αργά την πόρτα του στούντιο μου και πήγα στο στούντιο του Namjoon. Χτύπησα την πόρτα αλλά δεν πήρα απάντηση. Μάλλον θα φοράει ακουστικά. Αποφάσισα πως έπρεπε να πάρω πιο δραστικά μέτρα
My: RAP MONSTER!
Αμέσως η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε εκείνος εκνευρισμένος. Τουλάχιστον κατάφερα να τον βγάλω
Rm: Τι θέλεις;
My: Καταρχάς ας κάτσουμε κάπου.
Μπήκαμε μέσα και κάτσαμε στον καναπέMy: Πως είναι o Taehyung;
Rm: Χάλια. Είναι συνέχεια μουτρώμενος.
My: Ωραία και η Eun το ίδιο. Οπότε αποφάσισα πως εγώ και εσύ ως leaders των δύο group, πρέπει να κάνουμε κάτι για να ξαναείναι μαζί.
Rm: Συμφωνώ απόλυτα.
My: Υπέροχα! Στείλε μήνυμα στον Taehyung να έρθει εδώ τώρα, εγώ θα στείλω στην Eun.Στείλαμε και οι δυο μήνυμα κάι σε λιγότερο από πέντε λεπτά ήταν εδώ. Κοιτούσαν ο ένας τον άλλο με ένα λυπημένο βλέμμα.
V: Γεια σου.
Eun: Γεια.
Είπαν και οι δύο ντροπαλά
Rm: Λοιπο- καταρχάς τι μούτρα είναι αυτά; Χαμογελάστε λίγο. Στο θέμα μας. Λοιπόν αποφασίσαμε με την Miyoung πως είναι κρίμα να είστε στεναχωρημένοι και για αυτό αποφασίσαμε πως πρέπει να είσαστε μαζί ακόμα και αν δεν σας αφήνουν. Μπορείτε να συνεχίσετε να έχετε σχέση αλλά όσο πιο μυστικά γίνεται. Να το ξέρουμε μόνο εμείς οι τέσσερις. Τι λέτε, θέλετε;Eun: Εννοείτε!
V: Πάντα θέλω!Είπαν και φιλήθηκαν αγκαλιασμένοι.
The end
YOU ARE READING
𝙸𝚍𝚘𝚕𝚜 𝙵𝚊𝚕𝚕 𝙸𝚗 𝙻𝚘𝚟𝚎
FanfictionΗ Eun ειναι ενα κοριτσι που αποφασισε να ακολουθησει το ονειρο να γινει τραγουδιστρια. Πλεον ειναι μελος στο πρωτο girl group της BigHit μετά το σκάνδαλο του προηγούμενου Ειναι πολυ αφοσιομενη στην καριερα της μεχρι που θα ερωτευτει τον διασημο τρα...