Gördüğüm kabusun etkisiyle yerimden zıplayarak uyandım.Sanırım şu lanet bu kabuslar hiç peşimi bırakmayacaktı.Her neyse...uyandığım odaya göz attığım da kızıl bir afetin yatağında olduğumu ve bana muzip bir tavırla baktığını farkettim. Dün ki barda yanıma gelip bana kucak dansı yapan afet.
Yatakta doğruldu ve bana seksi bir bakış atıp üzerime yaklaştı,dolgun dudaklarını kıpırdattı ve "Günaydın yakışıklı"dedi.Cevap vermedim.Ayağa kalktım ve kot pantalonuma uzandım.Giydiğim de ise tekrar konuşmaya başladı."Gidiyor musun?" dedi.Sesindeki hayal kırıklığını gizleyememişti.Tepkisiz ve sert bir sesle "Ne yapıyormuş gibi görünüyorum?"dedim.Yataktan kalktı ve bana doğru yaklaştı, çıplak olduğunu söylememe gerek var mıydı?
Yaklaştı ve elini kaslarıma getirip"Gitmeni istemiyorum"dedi.Hızlı bir hareketle bileğini tuttum ve olabildiğince sert sıktım."Eğer bana bir daha benim iznim olmadan dokunursan hayatın boyunca tek elle yaşamak zorunda kalırsın!"diyip ittim.O kimdi de bana dokunabiliyordu? O da diğerleri gibi bir fahişeydi.Bana baktı ve bişey demek için ağzını açtı sonra yine kapadı.Giyinme işini hallettikten sonra odadan çıktım.Merdivenlerden inerken kendimce düşüncelere daldım.Hep böyledir, gece bara gidersin bir fahişe bulursun ve onu sabaha kadar sikersin.Asla bağlanmak yok.Asla hissetmek yok.Sadece zevk var.Aslında derdim neydi bilmiyorum. Herkes benim yerimde olmak istiyor, sınırsız para, son model arabalar...herkes böyle bir hayatı ister.Herkes Jeffrey Jensen olmak ister benim ise istediğim normal bir hayattı.Sabah kalktığımda fahişelerle karşılaşmak yerine kahvemi alıp işe gitmeyi seçerdim.Son model bir araba yerine bir metroyla ve taksiyle dolaşmak isterdim.Geceleri en lüks barlara gidip fahişe sikmek yerine eve gelip beni karşılayan, iyi hissettiren bir öpücük ve ilgilenebileceğim bir eş isterdim.Ama bunlar asla sahip olamayacağım şeyler.
Ben seks düşkünü, ego yığını, istediği her şeyi elde edenim.Ben hissizim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hissiz.
ChickLitJeffrey Jensen asla ama asla istediği hayata sahip biri değildi.Onun istediği tek şey hissetmek idi.Bir ünvana sahip olmak, son model arabalar ve tek gülümsemesiyle onlarca kadınla yatağını ısıtmak değildi. Sophia McLain ise zengin, güzel, başarılı...