#Tanışma..1 :)

112 2 0
                                    

Evet öncelikle ben Gizem. Dediğim gibi buraya yazdığım herşey benim hayatım. Tamamen bana ait. Herhangi birine özenti veya sallamasyon olarak yazılan bişey değil.

Bunları yazmadan önce çok düşündüm. Sonuçta özel hayatım. Ama canım arkadaşım Dilara ve Tweety lakabını hakeden ve heryerde bu şekilde çağırılan Hatice.. Kardeşim, arkadaşım, sırdaşım..

Bu anne baba baskısı kötü bişey. Yani bu yaşadıklarım Ananem ve dedemin istekleri doğrultusunda yaptığı şeyler yüzünden.. Biz Konyalıyız. Konyanın bi ilçesinden. Öncelikle annem ve babamın tanışmasını anlatayım. Ananem ve dedem hacıya gitmişler. Onları babamın babası olan dedem götürmüş. Aynı zamanda annemle babam onları uğurlamaya gelmişler. Babam annemi görmüş. Çok hoşuna gitmiş işte. Annem de o zamanlar böyle bakımsız falan bi genç kızmış :D. dedemler hacıdan geldikten sonra babam yalvarmış dedeme nolur o kızı isteyelim diye. Dedem de kıramamış tabi ki. Annemi istemeye gitmişler. Ama annemin gönlü o zamanlar bi başkasındaymış. Ve bu sevgi karşılıklıymış yani o çocukta annemi seviyomuş. Babamlar annemi isteyince o çocukta hemen istemeye gelmiş. Ama ananemler illa ki babamı istiyolarmış. Çocuk kaç gün ananemlerin evinin kapısında yatmış kakmış. Annem de inatla onunla evlenmek istemiş. Ananem ise " eğer o çocukla evlenirsen seni evlatlıktan reddederiz" diye açıkça tehtid etmiş. Annem o zamanlar çocuk yani daha 17 yaşında. Korkmuş. Babamla evlenmeyi kabul etmiş...

Annemle babam 21 Temmuz 1996 tarihinde evlenmişler. Evlendiklerinin ertesi günü babamın babası olan dedem kapılarını çalmış annemlerin. Hemde öyle böyle değil. Yani annem yatağından sıçramış öyle bi çalmış. Sonra babam açmış kapıyı tuvalete gitmiş. O gidince dedem anneme yaklaşmış "sana oğlumun parasını yedirmem. Ayırcam sizi. Ben oğluma çalışan kadın alcam" demiş. Annem de saf tabi ne diyebilir ki..

Babam uzman çavuş. Yani iyi bi mesleği vardı. O zamanlarda da kapalı olmak yasaktı. Annemi zorla açtırmış babam. zaten 1997 aralıkta ben doğdum. Ben doğana kadar dedem sürekli anneme "sen kısırsın oğluma bi çocuk bile veremedin " deyip durmuş. Beni duyunca da "ne gerek vardı çocuğa" demiş. Falan filan. Her neyse biz Vanda yaşıyoduk o zamanlar. Babamın samimi bi arkadaşı vardı o zamanlar. Halit. Anneme göz dikmiş şerefsiz. Annem de artık bakımlı güzel bi kadın olmuştu. Bi gün dayım da bizim yanımızdayken babam bizi zorla Halitin evime yollamıştı halit sizi gezdirsin diye. Gezdikten sonra Halitin ablasıgilde kalmaya gittik. Bi kaç gün kaldık. Biz uyuduğumuz bi vakitte annem telefonun sesine irkilmiş. Halit : " uyumadıysan salona çıkar mısın konuşalım ?" Annem de salona çıkmış. Halit orda anneme aşkını itiraf etmiş. Ona bi sürü vaatte bulunup annemi kandırmış. O zamanlar da babam sürekli rüşvet yiyodu ve annemi hep aldatırdı ben hatırlıyorum. Annemde halite tamam demiş. Ve aradan bi süre geçtikten sonra onları yakalayan ben oldum. Babama ve dedeme annem babamı aldatıyo diye ben söyledim. henüz 4 yaşında falandım oysaki. Sonra ne mi oldu ? BOŞANDILAR. Velayetin babamda kaldı. Çünkü annemin aldattığına dair kanıtlar vardı. Babam iş için başka şehre gitti annem nerdeydi tam hatırlamıyorum. Ve bende adımı annesi babası ayrılmış çocuklar listesine yazarken babannemlerle yaşamaya başladım.. Film burdan sonra koptu zaten..

EVET ARKADAŞLAR BEN BURDA YAZDIĞIM ŞEYLERİN HİÇ BİRİNİ BEĞENİ TOPLAMAK İÇİN YAZMIYORUM O YÜZDEN LÜTFEN VOTE LÜTFEN YORUM DİYE YIRTINMIYCAM BURDA. SADECE İLERDE ANLATTIĞIM ŞEYLER İÇİN KENDİ HAYATINIZA ŞÜKRETMEYİ ÖĞRENİN İSTİYORUM. ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER. OKUDUĞUNUZ İÇİN. :D

Güçlü Ol..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin