mastilo

13 1 0
                                    

Evo opet jeca pero željno želi rasuti mastilo po bijelom papiru. Upravo ta crna boja na bijeloj površini govori svoju priču i odaje nam ko je iza pera.
A to šta če on ili ona da napiše nije toliko ni bitno koliko je bitno da se upravo tim putem obrati čitaocu. A sud o tekstu i slikama koje če da se čitaocu otvoriti u njihovoj mašti nije sigurno ista slika kod svakog čitaoca a još manje slična slici koju pisac prenosi. Dok okusi mirisi osječaji u cjelini zavise više čini mi se od čitalačkog životnog iskustva dal bogatog ili siromašnog iskustva da osjeti i dočara svu tu toplinu ili gorčinu.
Naravno postoje osobe koje imaju tu nadarenost da čitaju izmedju redova i tim svojim znanjem ili iskustvom prilaze bliže piscu i njegovim ili njenim osječajima šta prenose tim putem mastila razlivenog slovima riječima rečenicana pasosima ili stranicama. Ponekada je jedna rečenica dovoljna da se mnogo kaze dok nekome ni cjela knjiga ili tekst nisu dovoljni da prenese zamišljeno. Naravno možda je baš to zamka u koju nas mastilo uvlači da sudimo našim neznanjem ili nedovoljnom tolerancijom koja se opet razvija u nama svima drigačije i slova riječi rečenice to jeste slike vidimo drugačije. Da ne zaboravim i vrijeme pisanja ili čitanja takodje utiču na cjelokupnu sliku teksta ili slike. Upravo su neke rečenice velike napisane ili izgovorenu obojene tom trenutnom vremenu koje opisuje stanje u kojeme se pripovjedač nalazi. Ti vanjski uticaji su duboko urezali kako ljubav tako i zlo nanošeno mastilom po bijelom papiru.
Dok u suštini su svi dobitnici u tom procesu kako pripovjedač tako i čitalac ako se ta poruka mastila želi čuti ili barem odvojiti par sekundi razmišljanja u pozitivnom smijeru. Zato mislim da smo dužni pisati a bogami i čitati jer oba procesa su duboko povezana i neidu jedno bez drugog. Hoču reči da bih pisao moras da čitas a da bi čitao moraš da pišeš.
I samo ovo moje mastilo rasuto ukoliko ga ostavim da prenoći siguran sam neće dočekati svijetlost dana i oštri kritika samog mene pa tek onda vas zato moram se kockati sa tim svim posljedicama koje nose to kritično osvrtanje suštine slova riječi rečenica teksta slike dobivene kod nas obadvoje.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

mastiloWhere stories live. Discover now