2

167 10 0
                                    

Charlie


Ráno som sa zobudil a spomenul si na to že dnes príde Leo.Napísal som mu teda.

Charliexx: Hey bro!

Leondrexx:Ahoj!Kedy mám prísť???

Charliexx: O 16:00

Leondrexx:Okey

Obliekol som si čierne roztrhané rifle a sivé tričko.Šiel som do kúpelne a urobil si rannú higienu.

Šiel som prichystať matrac pre Lea.Keď som mal prichystané,šiel som sa prejsť von.Zasunul som sluchátka do uší a pustil si hudbu.Zahliadol som chalana s blond vlasmi a so psom.Ten chalan bol Leo.Yuki ma hneď zahliadol a vyštartoval za mnou.Trhol Leovou rukou a Leo ho pustil.Pribehol za mnou a ja som ho chytil za vodítko a podal mu ho.

L:Ahoj bro!

Ch:Ahoj

Objal som ho.


Leondre


Objal ma a ja som mal motýle v bruchu.Tak moment.Motýle v bruchu?Ale ja mám k nemu kamarátsky vzťah.

L:Nepôjdeš so mnou odovzdať Yukiho Matilde?

Ch:Okey.

L:Ale budeš na mňa musieť počkať lebo sa musím pobaliť k tebe!

Ch:V pohode

L:Tak poď

Šli sme k nám.Zazvonil som a otvoril mi Tilly.

Ch:Ahoj Tilly!

T:Čauko!

Objal ju a ja som mal chuť plakať.Ani neviem prečo,veď ja nie som do neho zamilovaný.

Objal som Tilly a šiel som sa  pobaliť.Pobalil som si veci a šiel za Charliem.Prišli sme k nemu domov.

L:Čo budeme robiť?

Ch:Pustíme si nejaký film?

L:Ok

Ch:Tu máš notebook ja idem pripraviť popcorn.

L:Ok

Začal som vyberať.O pár minút prišiel Charlie ale ja som ešte nič nevybral.Nakoniec sme vyberali film spolu.Keď sme vybrali sadli sme si na Charlieho postel.V polovici filmu som zaspal na Charlieho ramene.


Charlie


Keď skončil film šiel som zobudiť Leondreho.Keď ho nešlo normálne zobudiť načiahol som sa po vankúš a hodil ho do neho.Pomali otvoril oči.Ja som sa šiel osprchovať po mne Leondre a potom sme si šli lahnúť.Chvílu sme sa rozprávali a potom sme šli spať.




I love you!My bro.[CHARDRE]Where stories live. Discover now