6

112 6 2
                                    

Leo
Ráno som sa zobudil a uvidel vedla seba blond chalana.Bol tak zlatý.
Chcel som ho zobudiť ale roztápal som sa nad ním.Zrazu sa iba otočil a pobozkal ma.
Ch:dobré ránko!
L:Dobré zlato!
Usmial som sa a objal ho.On sa ku mne pritúlil a nepúšťal ma.Charlie šiel urobiť raňajky a ja som sa šiel prezliecť.Dal som si na seba čierne roztrhané džínsi a čierne tričko.Zišiel som dolu kde mi Charlie vlepil pusu čo sa zvrhlo k bozkávaniu sa.Keď sme sa odtiahli kôli kyslíku šli sme sa naraňajkovať.
Ch:Počkaj ma tu sweetie idem sa prezliecť.
Čakal som ho teda až kým nevyšiel Charlie v čiernych džínsoch a čiernej mikine.Bol strašne zlatý.Rozhodli sme sa ísť prejsť.Vyšli sme von a videli Matildu s Yukim.Bežal som za ňou a objal ju.
T:Ahoj!
L:Ahooj!
Objatie mi opätovala. A Charlie ju zabíjal pohladom.S Tilly sme to nevydržali a vypukli do nekontrolovatelného smiechu.Potom sa objal s Tilly aj Charlie.
L:Tilly?
T:Áno?
L:No len že ja...
T:Ty čo?
L:TillyjachodimsCharliem.Povedal som medzi zuby.
T:Omg môj brat má priatelaaaaaaa.
L:Ale mame prosím o tom nehovor ok?
T:Okej.
Ahooj!
Dnes je to kratšia časť ale dúfam že sa vám páčila!
Chcela by som sa spýtať či vás baví táto kniha!
Píšte do koments kto chcete venovanú časť!

I love you!My bro.[CHARDRE]Where stories live. Discover now