Capitolul 11

29 1 2
                                    


Capitolul 11 : Ziua noastra 


Claudia p.o.v. 


Wonho : - Aaaa ... Unde mergem ? * ma intreaba in timp ce porneste motorul masinii *

- Nu stiu ? La un hotel ceva ?

Wonho : - Tu vorbesti serios ?! * spune fericit *

- Da . 

Wonho : - Nici nu sti de cand astept clipa asta ! 

  Chicotesc si ma uit cuminte pe geam pana ce ajungem la destinatie .Din pacate drumul nu a fost prea lung pentru ca am ajuns in fata unei case . Era o casa total necunoscuta mie . Inima imi batea cu putere si aveam mari emotii . 

 Dintr-o data Wonho ma ia de mana . Ne privim in ochi si el imi zambeste . 

Wonho : - Chiar nu vreau sa te fortez . Esti sigura ?

- Mai vrei copil ? 

Wonho : - Atunci sa mergem . Stai linistita . Vom termina pana se vor intoarce restul . 

  Aprob tacuta si cu obrajii inflacarati il urmez . Intram in casa si ne descaltam . Se intoarce spre mine si imi ofera un sarut . A fost scurt dar plin de dragoste . Ma ia pe sus si eu imi incolacesc picioarele in jurul lui . In doar cateva clipe ne aflam intr-un dormitor . Ma arunca pe pat si se dezbraca ramanand doar in boxeri . Deja avea o umflatura destul de vizibila . 

  Se pune peste mine si ne sarutam din nou . Coboara spre gatul meu unde imi lasa multe sarutari si semne , iar eu gem de placere . Nu credeam ca va fi chiar asa placut sa ma culc cu el !Ma face sa o iau razna . 

- Won...ho... Ahh...

Wonho : - Ce e baby ? Vrei sa ma opresc ?

- Wonho.... Vreau mai mult ! * spun toata rosie la fata *

Wonho :- Imi v-a face placere . * imi ofera un sarut scurt *Sa incepem * 

   Cateva ore mai tarziu Wonho isi da drumul pentru ultima data in mine , apoi se intinde si el in pat . Fiind foarte obosita m-am intors cu fata la el . Mi-am pus capul pe pieptul lui si am adormit . Pentru prima data a fost chiar frumos ... 

  I-am simtit bratele puternice in jurul meu si stiam ca v-a fi acolo sa ma protejeze de toti . 

.

.

.

  imi deschid ochii si il vad in fata mea . Era pregatit de o noua zi . 

- Wonhoooo !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Wonhoooo !

Wonho : - Neata baby ! Am pregatit mancarea ! 

- Eu cu ce ma schimb ?

Wonho : - Stai linistita , ingerasul meu . M-am gandit si la asta asa ca ti-am luat niste haine . 

  Ma ridic si il iau in brate . Imi saruta fruntea , iar eu ii zambesc . Imi iau hainele si ma duc la baie . Imi fac rutina de dimineata si ma imbrac . 


  Cand ies ma ia de mana si mergem la bucatarie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Cand ies ma ia de mana si mergem la bucatarie . Ne asezam la masa si mancam fericiti . E atat de frumos... Si chiar ma bucur ca nu m-a abandonat !

Hotul meu ( Wonho f.f. )Where stories live. Discover now