Capitolul 12

23 1 0
                                    


Capitolul 12 : Iubitul fetei vanator 

  Dupa ce baietii au mancat Wonho a spus ca trebuie sa plece . Asa ca iata-ma de una singura in dita mai fututi casa . Si acum ce ar trebui sa fac ? Of ! Ma plictisesc ! 

 Intru pe telefon si dau drumul la muzica . Vocile minunate ale baietiilor se auzeau in toata casa la ce tare am dat . Zambesc multumita si pornesc in cautarea produselor de curatenie . Dain fericire nu mi-a luat asa mult sa le gasesc . Insa din pacate casa e prea curata si nu am avut ce sa furat . Ma asez pe scaunul de la bucatarie si privesc in jur bosumflata !

  Dintr-o data privirea imi pica pe frigider si un zambet isi face aparitia pe fata mea . Ma ridic si ma indrept spre el . Cat sa il deschid imi suna telefonul . Decid sa aman cotrobairea in frigider si sa raspund . Poate e ceva important . 

- Alo ?

Wonho : - Ce faci ? Esti bine ?

- Sunt bine ... De ce ? S-a intamplat ceva ?

Wonho : - Nimic ... Nu conteaza ... Doar stai in casa . Ok ?

- Wonho .....

Wonho : - Te iubesc.  Pa !

  Ce naiba e in neregula cu el ? Oftez si deschid frigiderul . Se pare ca azi dfimineata am terminat toata mancarea . Asta e grozav ! Le voi face niste sarmale delicioase ! 

Hotul meu ( Wonho f.f. )Where stories live. Discover now