My crush

48 11 0
                                    

2017
First time aku nampak dia..waktu watikah pelantikan..dia beratur sebelah aku. Aku dah duduk waktu tu. And aku dengar budak ii perempuan cakap.."eii comelnya" and aku pun be like.."apa yang comelnya?"

Waktu rehat tu aku bertembung dengan dia waktu dia nak turung tangga.. aku ngan membe ii aku waktu tu..secara tiba ii aku tahan dia aku tanya "ahh awak ii nama awak sapa ek? "
And he said "ahmad". And i pun like oo "oh ok bye!!."

N then lama kelamaan perasaan suka tu datang tau. Aku tak tau perasaan suka tu datang macam mana..tanpa sengaja..makin lama makin aku suka. Makin aku cari dia. Kalau dia tak datang aku rasa tak ceria dan aku tercari-cari dia walaupun dia tak datang.

And aku rasa cam tak semangat ada kat sekolah tu bila dia tak datang. One day 6/4/2017 aku beli coklat untuk bagi dekat dia. Aku usaha cari dia. Usaha sangat ii kalau dari blok atas skali tu aku nampak dia kat bawah aku kejar sbb nak bagi coklat tu.

N aku dari blok atas nampak dia kat bawah..aku pun turun kejar dia..sampai kat selekoh kantin sekolah aku.. aku panggil "amirul, amirul" dia pandang aku n aku bagilah coklat tu..

Lepas pada tu kan kau tau tak perasaan tu macam mana? Gembira tak terkata weh..senyum selalu..tersengih sorang sorang macam kerang busuk..

N bila aku suka dia tu aku tak kenal lagi kakak dia sapa..lepas dah berapa bulan aku suka dia...aku baru tau yang najihah najwa tu kakak dia..kawan kakak aku ..mampus habis kaw ii kakak aku sakat aku..

Tahun demi tahun berlalu

2018

Perasaan tu masih tak hilang...aku jadikan 6/4 tu sebagai tanda perkenalan kami..bila 6/4 je aku akan bagi coklat dekat dia...

Bila aku nampak dia kan..hati ni rasa tenang je..rasa gembira

Tapi dia pernah buat aku sakit hati..sakit sangat..

Adalah something tu..yang buat aku sakit hati..tak boleh nak describe hahaha

2019

dia punya gembira tu kan hanya Allah je yang tau..aku bagi dia something dan dia pakai kadang ii tak pakai..haha but i still love him so damn much..

Tah la tak boleh nak kata apa dah..gembira sangat..

Haaaa bahagianya hidupp..hahaha

Ok skang dah takde idea..sbb tak boleh nak describe lebih ii hanya peristiwa ii penting je yang ami ingat..so nnti ami sambung lagi ya? Bende dah lama susah nak reacall hahaha ok jangan lupa baca vote n comment ya❤️❤️✨

My beloved crush❤️🙈Where stories live. Discover now