🌴

16 1 0
                                    

Herkesin sevgi anlayışı farklıdır. Bazıları bilmeden sever, sevdiğinden haberi yoktur. Bazıları vardır sevdiğini ve ne istediğini bilir. Aslında önemli olan sadece farkında olmaktır. Çünkü aşık olmak ve sevmek farklı şeylerdir. Bunu herkes birbirime karıştırır aşk gelip geçicidir ve hatalarla doludur ama sevgi hep vardır. Sevgi güven ister, emek ister, sabır ister, umut ister, sevgi incitmemektir, aslında sevgi nedir biliyormusunuz beklemektir vazgeçmemektir.çevremde bazı insanlar var çok değişik sevgi anlayışları var. Mesela sevgilisini bir gün göremedi diye ayrılan insanlar var. Ayrıldıktan sonra herkese ben onu hala seviyorum diyenler, iki gün sonra bir başkasına seni seviyorum diyenler, ama bu sevgi değildir. Sen birini sevmiyorsun ki sadece kendini kandırıyorsun. Sevgi o kadar kolay değildir sen birini gerçekten sevdiysen unutamazsın, onun yerine bir başkasını koyamazsın zaten kimsede onun yerini dolduramaz, bütün herkeste onu ararsın. Sevgi öyle birşeydirki insanı insan yapan bütün duyguları ortaya çıkarır. Mesela özlemek biliyormusunuz bu duygu yaşanması en zor duygudur. Çünkü içinde birçok duyguyu barındırır eğer birini özlüyorsan sabrediyorum demektir, bekliyorsun demektir, en basiti canın yanıyordu her saniye. Bana göre basit bişey değil ben bekliyorum mesela kokusuna aşık olduğum insanı özlüyorum kokusunu sarılışını, herşeyini yanımdaki varlığını özlüyorum, ama ne var biliyormusunuz o orda mutlu olsun yüzü gülsün ben herşeyi unuturum yeterki yüzü gülsün. Bana göre sevmek " o mutlu olsun yeter..."

 Huzur Sokağı🎈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin