1. Az első ide kitett sztorim egy Harley Quinn x Joker fanfic volt, de azt letöröltem.
2. Harley Quinn eredetéről kerestem magyar nyelvű írást és amikor egyre rákattintottam a Googlen, kidobta a Wattpadot és minden mindegy alapon regisztráltam.
3. Először nem mertem senkit bekövetni, mert azt hittem olyan mint pl a Facebook, hogy csak az ismerősök követik be egymást, de aztán valaki bekövetett és visszakövettem, aztán egyre többen, úgyhogy végül magamtól is bekövettem embereket.
4. A 992005book nem a születési dátumomra utal, hanem a nővérem születési dátumára és az én kedvenc számaimra. És nem. A nővérem nem 2005-ben született, össze vannak keverve a számok plusz egy nincs is benne.
5. Általában a két hetente töltök fel új részeket a könyveimből, de nem ennyi ideig tart megírni. Igazából a két hétben mindig halogatom és az utolsó nap, sokszor éjszakáig nyúlóan írom meg. Ezért van az, hogy általa éjfél körül kerülnek ki az új részek.
6. Csodálom EsztiStar - t, mert a legtöbb követőjével jóban van, én pedig nem. Persze rosszban sem, de nem igazán beszélgetünk.
7. A fejezeteimet 1000 szó körülire írom, mert azt tartom ideális hossznak. Ez nem igaz a Miraculous-s könyvem elejére, mert ott 400 szó körül voltak a részek.
8. Azokat az embereket szoktam visszakövetni akiknek van könyvük, mert ők megérdemlik a sok követőt vagy azokat akikkel viszonylag sokat beszélgetek.
9. Habár sokszor nem csinálom meg a kihívásokat amiket kapok, de igyekszem mindig megköszönni, mert tényleg jól esik, hogy gondoltok rám.
10. Szinte mindig osztott képernyőn vagyok a YouTube-bal és miközben írok zenét hallgatok a saját írós mixemből.
أنت تقرأ
Díjak, kihívások és egyebek😁
عشوائيIde írom az infókat, a kihívásokat és a díjakat. Legjobb helyezések: #3 in díjak 2019. 03. 05. #10 in kihívások 2018. 12. 2. #1 in egyebek 2019. 03. 05.