90+ (Gratis)

20 4 2
                                    

Jako iż gdyż ponieważ mam urodziny i nie mam co robić postanowiłam dodać jeszcze jeden rozdział. Tak w bonusie.😇😇
______________________________
Pewna szkoła. Rano. Ledwo wakacje się skończyły. Mówiłam że rano?
Wstajesz rano. Zaspałeś do szkoły. Za 10 min zaczynają się lekcje. Do szkoły musisz jechać co najmniej 10 min. Panika. Chwytasz plecak, buty i biegniesz do mamy żeby Cię zawiozła. Pyta się czy na pewno chcesz tak iść do szkoły. Ale twoja mama ma inny styl niż Ty więc to olewasz i idziesz do auta. Wbiegasz do sali lekcyjnej. Słyszysz śmiechy, ale zachowujesz powagę, przepraszasz za spóźnienie i idziesz na swoje miejsce. Kolejna i kolejna lekcja. A Ty ciągle słyszysz śmiechy. Ale twój mózg jest za wolny żeby coś ogarnąć bo przecież ktoś musiał oglądać całą noc serial prawda? Po trzech godzinach nie wytrzymujesz i pytasz się kumpeli o co chodzi wszystkim? Ona patrzy tylko na Ciebie z politowaniem (czyli tak jak zawsze) i mówi że jesteś w piżamie. To jest: w za dużej koszulce (oczywiście z hello kitty bo kupiłeś na promocji i co ma się marnować?) i krótkich (bardzo krótkich) spodenkach. Dodajmy jeszcze że tego dnia masz 8 lekcji i zajęcia zaraz po nich. Morał jest taki: pamiętajcie o budziku!

Jakże mądre przemyślenia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz