Bitmek bilmeyen yolculuk

9 1 0
                                    

Araba asfalta çıkınca polisler çoktan ordan geçmişlerdi ve orhan ne olduğunu sordu bende anlatım.
Orhan sustu ve yola devam eti yolculuk il sınırına kadar sesiz geçti.
İl sınırına gelince ban sordu orhan 'napıcan' bende 'herzamanki' dedim
Orhan 'kaçıcan yani ' dedi
Bende yüzüne bakıp ne beklerdin koca bir mafyayı öldürdüm ardından onun kardeşini son olarak bir saldırganı polis beni yaşatmaz ondan istediğim yeni kimlik ve pasaportu istedim oda yavaş bir şekilde uzatı bana baktı ve dediki hep böyle olmaz ' birşey demedim ordan ayrıldı ve sonra şehir otobüsünü bekledim ve geldi binip gitim .
Şehir bir tatil yeriydi orda tanıdığım bir otel sahibi vardı onla konuşmak için yanına gitim polis beni tüm ülkede arıyor. Adamın adı salim iyi insandır   kendi küçülen talihsiz bir çok olaya karışmış böylece bizden iş teklifi almıştı.
Otele gittiğimde onu bulamadım sonra evine gitim orda yoktu aileside. Hemen bir telefon kulesine gidip bizimkilerine aradım adamı bana bulmalarını söyledim sonra telefon kulesinden ayrıldım.
Plajda oturup bekledim  o sıra bir anda buna bir saldırını oldu diye düşündüm fazla dayanamayıp  telefon kulübesine gidip bir habe varmı diye ardım ama telefon çalmadı hemen anladım ve sağıma solum yavaşça bekledim sağda iki sarı saçlı ve orta boylarda ve biride kısa  siyah saçlı  bir adam  sağda bir adam tam bir ajan duruşu seziliyor ama farkında deyil bana yaklaştılar.bunlar kesin saldırganın çalıştığı adamın adamları diye düşündüm bir an soldaki adamın ayak sesleri ve sağdaki adamın bağırmasıyla sarıldım ve hızla gelen adama doğru koşup yumruk atım sersemledi ve dönüp arkadakilerine baktım bana uzaklardı hemen ordan kaçtı  bir taksiye bindim ve ordan uzaklaştı bizimkileri adamı bulamayıp, hakında kötü bilgiler edinince ve beni merak edince hemen buraya gelmek için yola çıkmışlar.
İşler karıştığı yetmemiş birde yapacak birşey bulamadım tek yaptığın bizimkilerinin gelmesini beklemek.

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin