Şık bir masa, üstünde bolca bulunan gül yaprakları, arkada çalan hafif piyano ve kemanın sesi sadece iki kişinin bulunduğu restoranda yankılanıyordu. Havada hafif mayhoş bir koku vardı, gül yapraklarının arasına serpiştirilen mumlar ışık saçıyordu. Tamam, Taehyung'un gördükleri tamamen klişe şeylerden ibaretti. Arada bir okuduğu romantik kitaplarda geçen sahneye benziyordu, hatta aynısıydı. Karşısında sessizce yemeğini yiyen Jimin onu şaskınlığa sürüklüyordu. Hala böyle bir şeyi yaptığına inanamıyordu. Üstelik Jimin bu gece o kadar sessizdi ki o da ne konuşacağına şaşırmış hiç ağzını açmıyordu. Aralarında ki sessizlik Jimin'in kibar bir şekilde ona seslenmesiyle bozuldu.
"Hey."
Kesinlikle bir sıkıntı vardı, önceki buluşmalarının her birinde Jimin'in konuşmalarından sıkılırken şimdi susmasından ve bu kibarlıktan sıkılmıştı. O salak Jimin'i seviyordu, çok konuşan, konuştuğunda genelde saçma saçma şeyler söyleyen, ona sürekli güzel kelimeler söyleyip onu kızartan çocuğu seviyordu. Bu hali o kadar hoşuna gitmemişti ki istemsizce somurtup duruyordu. Bu ortam bile onluk değildi! Açık havada genel olarak sokak yiyecekleri satılan bir yere gidip uzun uzun yürümeleri gerekiyordu. Cidden bu gecenin nereye gideceğini çok merak ediyordu.
"Efendim."
Jimin suratındaki hafif sırıtışına devam ederken, Taehyung'un keyifsizce ona cevap vermesiyle sırıtışı büyüdü. Bu sessizlikten sıkıldığını biliyordu ama bilerek böyle bir şey yapmıştı. Hep ondan kibar ve düzgün biri olmasını istiyordu, Jimin' de bu gecelik ona göstermeye karar vermişti. Ne istediğinin farkına varınca isyan edeceğini biliyordu çünkü.
"Sıkıldın mı? Sesin çıkmıyor hiç."
Taehyung ona yöneltilen soruyla suratına bir gülücük kondurdu.
"Yok, hayır. Sadece seninle gelmeye alışkın olmadığım bir yer olduğu için şaşkınım, bugün özel bir gün falan mı?"
Jimin yüzüne hafif bir gülümseme kondurdu.
"Hayır, bir değişiklik yapayım dedim, istediğin gibi olmamış mı?"
Taehyung kaşlarını çatıp dediklerini sindirdikten sonra anlamsızca mırıldandı.
"Benim istediğim gibi derken?"
"Başından beri hep kibar ve düzgün biri olmamı istiyordun, al işte. Masa başı düzgün bir işim var sonra seninle kamyonumda güzel eğlenceli bir yemek yemek yerine gelmiş burda romantik bir yemek yiyorum, daha ne yapayım."
Taehyung Jimin'in dedikleriyle bir süre öylece kalakaldı daha sonra yüzüne yayılan hafif tebessüme engel olamadı. Onu böyle düşünmesi ve böyle bir harekette bulunması çok hoşuna gitmişti, inkar etmiyordu ama Jimin'i kendi olduğu zamanlar daha çok seviyordu. Böyle klişe şeylerden aslında hiç hoşlanmazdı, onun aradığı şey sadece Jimin ile birlikte olmaktı.
"Jimin...Böyle düşünmen çok güzel fakat istediğim şey tam olarak bu değil."
Kafasını hızlıca tabağından kaldırıp endişeyle Taehyung'a baktı Jimin.
"Ne! Ne demek tam olarak değil, Taehyung ne yapmam gerekiyor seni memnun etmek için tam olarak söyler misin?"
Taehyung sakinliğini koruyarak bacaklarına örttüğü ufak örtüyü kaldırıp masaya koydu. Yüzünde ki haylaz ifadeyle oturduğu sandalyeden ayaklanıp yavaşça Jimin'in oturduğu kısma adımladı ve çocuğun tam arkasında durup hafifçe eģilerek fısıldadı.
"Sadece seninle olmak istiyorum, mekanın bir önemi yok sevgili sapık kamyoncum Park Jimin."
Jimin olduğu yerde donakalırken toparlanmak bir iki defa gözlerini kapatıp açtı ve Taehyung'un dediklerini idrak etmesiyle birlikte oturduğu yerden aniden ayaklanıp Taehyung'un elini kavradığı gibi onu dışarı çekiştirmeye başladı. Üstlerine acele ile montlarını giyip Jimin'in restoranın bar kısmından aldığı kırmızı şarap ve iki bardakla dışarı çıktılar.
Taehyung Jimin'in yaptığı şeye anlam vermeye çalışırken heyecandan hızlanan nefesine engel olmaya çalışıyordu. Sesini çıkarmadan Jimin'i takip ediyordu ve bu o kadar hoşuna gitmişti ki onu takip ederken neredeyse ağzı kulaklarına varıyordu. Hafif bir tempoyla elini tuttuğu çocukla yürümeye devam ettiler ve Jimin bir anda durunca o da bakışlarını ellerinden önce Jimin'e sonra Jimin'in baktığı yere çevirdi. Çevirdiği gibi gördüğü şeyle kahkahalarını havaya salarken kendini yere atmak istiyordu.
"Jimin, sen gerçekten delisin! İnanamıyorum!"
Önünde duran büyük kırmızı kamyona baktı önce, sonra yavaşça yanına adımlamaya başladı inanamıyor gibi. Jimin arkasından sırıtarak bakarken seslendi.
"Arkasına bakmak istersin belki."
Taehyung heyecanla kamyonun arkasına doğru yürürken ne ile karşılaşacağını merak ediyordu.
Kamyonun arka kısmında ki yazıyı görmesiyle bu sefer havaya derin bir kahkaha bıraktı ve gülmekten gözleri yaşarıp yere düşünceye dek kahkaha atmayı bırakamadı."Sizi çekeceğime el frenini çekerim, yüreğim yanacağına lastikler yansın daha iyi."
(hatırlatma: taehyung'un jimin'e söylediği ilk kamyon arkası söz)Hayatında tanıştığı en garip ama en güzel insanı bulmuş gibi hissediyordu ve hala Jimin'in bu manyaklığı yaptığına inanamıyordu. Kamyonun arkasında yazılı kocaman yazıya bakarken kafayı yemiş gibi hissediyordu.
Jimin Taehyung'un tepkilerini keyifle izlerken kamyonun merdivenlerinin orda duran tabureye çıkıp kamyonun içine bindi ve elindeki kırmızı şarap ve bardakları arkasında ki boşlukta bir yere bırakarak Taehyung'a seslendi.
"Taehyung, içeri gelmek ister misin artık!"
Taehyung hafifçe başını sallayarak kamyonun yolcu koltuğuna yerleşti ve Jimin'e bakarak sırıttı. Ikisi birbirlerini gülerek izlerken Jimin kırmızı şarabı bardaklarına doldurduktan sonra tekini Taehyung'a uzattı ve sordu.
"Beğendiniz mi Taehyung Bey?"
Taehyung şarabından bir yudum alıp kafasını koltuğun baş kısmına yasladı ve gülümsedi.
"Delisin sen."
"Hoşuna gitti ama dimi hadi itiraf et."
"Nedensiz bir şekilde çok fazla hoşuma gitti Jimin, çok fazla."
"Taehyung?"
"Efendim?"
"Bir şey söyleyeyim mi?"
"Söyle Jimin."
"Ama kaçmak yok sonra?"
"Yok, tamam."
"Söz ver önce."
"Söz Jimin, söz."
"Kör kütük sarhoş olup her şeyi çift gördüğümde bile sen bir tanesin."
_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×_×
Bitirdim sonunda ha? Umarım saçma olmamıştır ama texting olunca nasıl final yapacağıma şaşırdım resmen affedin qetlyj2lllw.
Umarım yüzünüzde bir gülümseme oluşturabilmişimdir çünkü ben moralim bozulduğunda yorumlarınızı okuyup çokça mutlu oluyorum. Kamyoncu Jimin'i unutmayın olur mu!
Çok teşekkür ediyorum ve sizi seviyorum başka güzel ficlerde görüşmek üzere! 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bumper // vmin ✔
Fanficcehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın - vmin texting -