_
Dün ki olay yüzünden hepimiz çok yaralanmıştık... Zaten artık herşey değişecekti değil mi? Evet büyük olaylar olacak...
***
Yemek yiyordum telefonum çaldı.Arıyan... Jungkook idi.Açsam mı açmasam mı acaba? Açsam ben üzülecem açmasam o veya Jimin hasar görürdü belki de Jimin ile ilgili bişeyler söylecekti?
Telefonu açtım
"Alo?
"Merhaba Taehyung!
"M-Merhaba Jungkook? Birşey mi oldu?
"Yok sadece birşey diyecektim-
"Ne söyleyeceksin?
"Taehyung aslında ben şey diyorum Jimin-?
"Eee Jimin? Birşey mi oldu? Jimin-
"Yok aslında diyecektim ki Jimin şuan bildiğimiz üzere çok üzgün ve kırgın.
Yani işte diyorum onu ne sen ne de başkası mutlu edebilir-"Ne yani arkadaşımı ben mi mutlu edemem?Ne demek istiyorsun yani ben Jimin'e arkadaş,dost olamazmıyım? Ne demeğe çalışıyorsun-
"Hayır tae beni yanlış anlama bak sadece onun benim yanımda kalmasını istiyorum.Onu bu duruma ben getirdim herşey benim yüzümden oldu.
"Bunu sen yaptın doğru ama daha da mahvetmeni istemem Jungkook kusura bakma
"Taehyung neden böyle davranıyorsun?
"Benim davranışımda bi sorun yok.Varsa tekrar kusura bakma-
"Neyse boşver ben bugün Jimin'in evine gideceğim seninde orda olmanı istiyorum olur mu?
"P-peki istediğin olsun
"Teşekkür ederim Taehyung görüşürüz
"Görüşürüz
Telefonu kapattığım anda gözlerim dolmaya başladı...
Hayır Kim Taehyung! Neden ağlamaya çalışıyorsun? Zaten artık onla aranda birşey yok...yoktu da.. olmayacak da.
***
Jimin acaba ne halde şuan üzerimi giyinip yanına gitsem iyi olur. Üstüme beyaz sweatimi ve pantolonumu giyinip Jimin'in evine yol aldım.
Kapıya vurduğumda hemen kapıyı açtı.Biraz daha iyi olmuştu sanırım.Artık ağlamıyordu sadece suratı asıktı.
"Taehyung?
"Ne var?
"Ne ne var? Ne oldu?Yani içeri gir
Yok bişey Jungkook gelecek sana
"NE?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's my doctor┊𝑡𝑎𝑒𝑔𝑔𝑢𝑘 𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔
Разное"Başımı okşamanı istiyorum Kookie' Beni hiç bırakmayacaksın değil mi?Aynı Jiminie'nin bıraktığı gibi.."