Mă trezesc deranjată de alarma telefonului,mă ridic din pat și o opresc.Imi un duș și mă îmbrac într-o rochie lejera,îmi iau adidași in picioare, rucsacul și cobor.
Jos era mama,îmi făcuse clătite,am mâncat și după am plecat. M-a așteaptă o zi grea.
Ajung la Pops,am un interviu.Acolo era o fată cam de vârsta mea îmbracă într-un costum negru. Mă prezint și îmi spune să o urmrz,după 30 de minute am ieșit din biroul ei. O sun pe mama sa ii spun că am luat postul și că azi este prima mea zi la muncă.
M-am schimbat în hainele pe care mi le-a dat și m am dus la treabă mea.
Peste ceva timp vine Jughead cu Arcie,ei sunt cei mai populari din liceul în care merg,fac parte dintr-o bandă numita Sarpent,fetele sunt topite după ei, eu nu prea ii suport,poate și că eu sunt tocilara liceului.
Au venit la bar sa comande,când m-au văzut au rămas uimiți,au comandat și după Jughead incerca sa vorbească cu mine,dar eu nu îl băgăm în seamă,intre timp a ieșit și "șefa" mea, Veronica ea este iubita lui Arcie.
Am terminat și am plecat acasă,pe stradă erau 3 băieți beți,mi sa făcut frica,simt cum o mână mă prinde de talie,deja începuse să îmi crească bătăile inimii,era unu din cei 3 băieți,a încercat să mă sărute dar m-am tras și am închis ochii,după aud cum cei 3 cad jos,deschid ochii și îl văd pe Jughead lângă ei. Vine spre mine dar eu mă dau in spate.
Jug:Stai liniștită,nu îți fac nimic.
Betty:Ok,dar vreau să mă duc acasă.
Jug:Te duc eu cu mașina dacă vrei.
Betty:Nu mersi,o să merg pe jos.Și am plecat,am ajuns acasă mama nu era așa că am urcat la mine in cameră, mi-am pregătit cada și am făcut o baie relaxanta.
..............Acesta este primul meu capitol,este și prima mea carte.
Sper sa va placă!!
CITEȘTI
Jughead și Betty
Teen FictionEa nu a crezut niciodată că el o să o iubească cu adevărat.............