Prima zi in clasa a-12-A

174 9 2
                                    

     Este o zi superbă de luni, telefonul meu suna neîncetat mă ridic să îl opresc și îmi dau seama că azi este prima mea zi in clasa a-12-A, m-am dus la baie mi-am făcut un duș,am ieșit din baie și m-am dus la dulap îl deschid sa vad cu ce pot sa mă îmbrac azi, m-am îmbrăcat așa 👇

Îmi iau rucsacul și plec,pe drum mă întâlnesc cu Veronica in vacanta de vara in tip ce am lucrat la pop's ne-am împrietenit foarte mult, ajungând la liceu ii vedem pe Arcie și Jughead stand langa motoarele lor negre și cu gecile de piele cu logo-u...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi iau rucsacul și plec,pe drum mă întâlnesc cu Veronica in vacanta de vara in tip ce am lucrat la pop's ne-am împrietenit foarte mult, ajungând la liceu ii vedem pe Arcie și Jughead stand langa motoarele lor negre și cu gecile de piele cu logo-ul bandei lor,mergem lângă ei Veronica se duce lângă Arcie și eu stăteam în fața lor. Dupa festivitatea prezentată de director liceului mergem în clase,spre surprinderea mea eram in clasa cu Arcie și Jughead,de Veronica știam că o să fim  în aceași clasă.Am stat sa ne de-a cărțile și am plecat,pe drumul spre ieșirea liceului Jughead propune sa mergem la pop's,am fost de acord cu toții și am plecat,a trebuit să mergem cu motoarele lor,eu am stat cu Jughead și Veronica cu iubitul ei. Am ajuns acolo,intrăm și la o masă mai îndepărtată stătea verișoara mea Cheryl și iubita ei Toni,ele ne fac semn să ne ducem la masa lor........am stat la pop's aproape 6 ore,eu decid sa plec,Jughead se oferă să mă ducă acasă,eu accept si plecam spre motocicletă.......................


Sper sa va placa și acest capitol,este prima mea carte și aș vrea să îmi spuneți dacă va place.
Va pup❤️❤️

 Jughead și BettyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum