Junkyu 'nun Ağzından ;
Benimle konuştuktan sonra dersi dinlemek için önüne döndü . O , az önce benimle mi konuştu ? Şuan o kadar mutluyum ki . Hiiiiiii olamaz !!!!!!
DAEHYUN !!!!!
Onu unutmuştum . Hala gelmemişti . Işte şimdi onun için endişelenmeye başlamıştım . Acaba iyi miydi ? Onu çok merak ediyorum . Umarım iyidir .5 dk sonra
Sonunda zil çaldı . Tuvalete koşup onu aramalıyım .
Aç hadi Daehyun , aç
8 defa aradım ama açmadı . Son kez arayacağım ..... alo Daehyun , alo , aloo ...
Açtı ama cevap vermiyor . Çok ilginç .
Kesinlikle onu bulacağım . Okulun ilk gününden okuldan kaçacağım ama Daehyun için herşeyi yaparım .Seyong 'un Ağzından ;
Ah ne ! Yanında oturduğum delikanlı da nereye gidiyor ? Onunla yakınlaşmak istiyorum. Neyse bari bende hocanın tahtaya yazdıklarını defterime geçireyim.
Defterime hepsini yazdığımda yanımdaki Junkyu geldi . Üzgün ve endişeli görünüyordu . Çantasını toplamaya başladı ve çantasını omzuna atıp sınıftan çıkacaktı .
Junkyu 'nun Ağzından ;
Çantamı topladım ve omzuma aldım . Tam sınıftan çıkacaktım ki kolumda bir el hissettim . Durdum ve arkama baktım . Bu yeni çocuktu ve az önce bana dokunmuştu . Bayılabilirdim !
SEYONG : Nereye gidiyorsun Junkyu ?
JUNKYU : Arkadaşımı bulmaya , bugün okula gelmedi ve onun için endişelenmeye başladım .
SEYONG : Bende geleceğim . Bu okulda daha yeniyi ve kimseyi tanımıyorum . Hem sana da yardım ederim .
JUNKYU : Tamam ama bilki okuldan kaçıcaz .
SEYONG : Ben varım .Junkyu 'nun Ağzından ;
Birlikte koşmaya başladık ve merdivenlerden indik . Beni takip ediyordu ve gayet hızlıydı . Sporla alakası olmalıydı . Okulun kapısından çıktık ve daha hızlı koşmaya başladık .
10-15 dk sonra
Hala koşuyorduk ve açıkçası ne benim nede Seyong 'un koşacak hali kalmamıştı . Yavaşça durdum ve soluklandım . O da aynı şeyi yaptı . Artık bir taksiye binme zamanı gelmişti .
Seyong 'un Ağzından ;
10-15 dk dır koşuyorduk . Ben yorulmuştum ve nereye gittiğimizide bilmiyordum . Yavaşça durdu ve bende onunla birlikte durdum . Soluklandık .
JUNKYU : Seyong , bence bir taksiye binebiliriz .
SEYONG : Haklısın . Ama tam olarak nereye gidiyoruz ?
JUNKYU : Seoul Erkek Yurdu 'na . Arkadaşım orada kalıyor
SEYONG : Hmm. Tamam . Aa bak şurada bir taksi durağı var .
JUNKYU : Evet hadi bir taksi tutalım .
SEYONG : Evet hadi .Junkyu 'nun Ağzından ;
Az önce bir taksiye bindik ve ikimizde arka koltuğa oturduk . Bu beni heyecanlandırıyordu . Çünkü sınıfın en çekici çocuğu bir takside benim yanıma oturdu . Evet efendim Seoul Erkek Yurdu 'na lütfen .
5 dk sonra .Gideceğimiz yere az kalmıştı . Göz ucuyla Seyong 'a baktım . Camdan dışarıyı seyrediyordu . Sıkılmıştım . Daehyun 'u çok merak ediyordum . N 'olmuştu da gelmemişti . Zaten okulun ilk gününden okulu asmıştık .
Seyong 'un Ağzından ;
Daha ne kadar yolumuz kalmıştı bilmiyordum . Camdan dışarıyı izler gibi yapmak için kafamı cama çevirdim ama aklım yanında oturduğum Junkyu 'daydı . Oh ! Göz ucuyla bana bakıyordu . Çok utanmıştım . Camdan dışarı yı izler gibi yaptım . Neden utandığımı bilmiyordum . Ama bu çocuk beni bir şekilde etkiliyordu . İkimizde birbirimizde gözlerimizi gezdiriyorduk .
GÖZ GÖZE GELDİK !!!!
O an çarpılacaktım galiba . Çünkü bakışları çok derindi ve insanı etkiliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JunYong ( Asla Ama Asla ) " ASKIDA "
FanfictionOnun gözleri daha önce baktığım hiçbir göz gibi değildi . Onun gözleri insana kendi adını unutturacak güzellikteydi ... #JunYong #AslaAmaAsla #Minnettarım