5

142 12 4
                                    

-Taci din gura !
- de ce? Doar nu te rusineaza o simpla noapte..
-ba da ! Si pentru mine nu a fost o simpla noapte...
- a da. Uitasem ca ai fost virgin pana aseara. 
-pai acum ti-ai amintit!

Uuf.. Cum sa uite asta?si mai inportant sa vorbeasca despre asta in parc.. Chiar daca nu prea e nimeni aici tot e stanjenitor..Si-..ce de ciocolata are omul acela..Oare daca il rog frumos imi da si mie una? 

-imi e sete. Merg sa cumpar niste apa. Revin imediat.
-bine ^^

Oh..Acum am ramas singur in parc.  Ce plictisitor eee.....

-hei pustiule? 

Omul cu ciocilata*-*

- d-da? Ce doriti? 
-ma gandeam daca nu ai vrea o ciocolata. Nu iti cer bani pe ea. Doar ca vreau sa faci ceva la schimb pentru ea.
-C-ce anume trebuie sa fac? S-si cu ce e ciocolata ?
-Este cu crema de ciocolata. Și e numai a ta dacă vi cu mine puțin.
-N-nu pot sa vin..Saiji si-ar face griji pentru mine..
-nu o sa dureze mai mult de 20 de minute.

Omul ăla da sa mă apuce de braț dar primește o sticla de apa direct în fata. Mă uit de unde a venit sticla și îl văd pe Saiji foarte furios.

-Haru, plecam de aici. Haide!*spune și mă privește calm*
-bine Saiji! Dar de ce plecam? *merg lângă el și plecam*
-nu îmi plac oamenii din parcul ăla.
-Ou..Acum mergem acasă?
-Da. Te duc acasă. Peste o ora eu plec la munca așa ca ar fi mai bine pentru tine sa fi acasă în timpul ăsta.
-Bine Saiji! Mă bucur ca Îți faci griji pentru mine! Te iubesc!*îi iau în brațe în brațe și mergem spre casa *

.
.
.
Saiji m-a lăsat acasă și sunt singur!😢😢 unde e Onee-chan?? Mi-e frica sa stau singur!!! Fug în camera mea și mă bag în pat și încerc sa adorm dar nu pot așa ca mă uit la televizor și într-un final reușesc sa adorm.







/■/ ᴊᴜsᴛ ʟᴏᴠᴇ ᴍᴇ /□/ Yaoi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum