1.3

1K 67 19
                                    

Simsiyah bir gökyüzünde, pembe bulutların üstüne kurduğum dünyam yıkılıyordu. Yıkık dökük kalıyordum boşlukta. Elimi uzatsam her şey duracaktı biliyordum, sadece parmağımı bile oynatacak gücüm kalmamıştı. Hislerim benden kaçıp giderken kalan gücümü de sömürüyorlardı. Ama bilmiyordum güçsüz nasıl yaşayacağımı, dimdik nasıl duracağımı bilmiyordum. Bacaklarım bedenimi taşıyamazken nasıl sert adımlar atacaktım bilmiyordum.

"Yine daldın." dedi Harry. Büyük Salon'da kahvaltı yapıyorduk. Ron uyanamamıştı ve Ginny de işi olduğu için gitmişti o yüzden sadece ikimizdik. "Yine daldım." dedim tabağıma koyduğum zeytinlerle oynarken. "Yine aynı yere, yine ona." Kafamı hızla kaldırmış, Harry'e gözlerimi dikmiştim. "Ne?" dedim anlamamış gibi. "Neyden bahsediyorsun?" Hafifçe güldü. O gülünce uzun masadaki birkaç kişinin gözlerini bize çevirdiğini görmüştüm. Savaştan önce seçilmiş kişi olduğu için yeterince popüler olan Harry Potter savaştan sonra bir de kahraman olmuş herkesi kendine hayran bırakmıştı. Hepsi yalnızca dış görünüşüne, yüceliğine, ününe aşıktı. Kimse onu gerçekten tanımıyordu. "Draco'dan, Hermione." Alayla kahkaha attım. "Saçmalama!" dedim gülerek. "Asıl sen saçmalama, ona nasıl baktığını görmediğimi mi sanıyorsun?" Pes edip, oturduğum yerde dikleştim.

"Gidip onunla konuşsana!" dedi gülerek. Malfoy Malikânesi'nde o bizi ele vermemişti ve biz de onu ölümden kurtarmıştık bu yüzden eskisi gibi bir düşmanlık yoktu aralarında. Yine de böyle davranmasına şaşırmıştım. "Yoksa cidden gay misiniz?" dedim fısıldayarak. Bu saçma teorim yüzünden okula dedikodu yaymak istemiyordum. "He, Draco'ya yaklaşmak için seni kullanacağım. Sonra da kendimi onun kollarına atacağım." derken bana mal mısın der gibi bakıyordu. Onu hafifçe süzdüm, doğru söylediğine emin olmalıydım. Doğru söylediğini biliyordum ama normal bir insan gibi tepki vermek istemiştim.

"NE!?" Ginny elindeki kitabı sertçe masaya bıraktı. "Siz ne diyorsunuz öyle?" dedi şokla. Güldüm. "Teori üretiyordum. Düşünsene tüm Hogwarts'ın en büyük shipi 'drarry'. Harika olmaz mıydı?" Birkaç saniye düşündü. "Aslında iyi olabilirdi, cidden. Sonuçta en büyük aşk-" Durdu ve kendi söylediği şeyleri sindirdi. "Merlin aşkına! Ne diyorum ben!? Tabii ki olmazlardı, Hermione!" Harry, hala Ginny'e az önceki söylediklerinden dolayı şokla bakıyordu. "Az önce benim onunla yakışacağımı mı söyledin sen?"

Onların birbileri ile atışması benim lehime işlemişti, Harry ile yapacağım konuşmayı önceden prova edebilirdim. "Size iyi günler!" dedim gülerek. "Aramızı açtın ve gidiyorsun! Öyle mi? Peki!" Ginny ve Harry'nin sözlerini umursamadan ,yalnızca alayla gülerek, yanlarından ayrıldım.

Bugün hava iyiydi, bu boşluğumu göl kenarında kitap okuyarak geçirebilirdim. Normal bir kitap okuyarak, normal bir gündü istediğim sadece. Haftalardır günlerimi geleceğimi kurtarmaya çalışarak geçiriyordum, zaten kayıp olan geleceğim için anı harcıyordum.

Yarım saat kadar kitap okuduktan sonra telefonumu elime aldım, ona mesaj atmak istemiyordum ama sanki ona çekiliyor gibiydim. Pansy ile çimenlerin üstüne oturmuştu, her zamanki gibi elinde yeşil bir elma vardı.

Hermione: elman lezzetli duruyor

Yalancı Draco: elmama göz koyma

Hermione: ben sana göz koymuşum elma ne ki

Yalancı Draco: Astoria'ya git Draco'dan ben sana aşığım Draco'dan dönmüşsün bakıyorum?

Hermione: haH

Hermione: her sözün diss her sözün iğneli

Yalancı Draco: :○

Hermione: <3

Yalancı Draco: yok sen bugün aşka gelmişsin

Hermione: sana da geliim mi

Yalancı Draco: gel ev boş

Hermione: olmaz

Yalancı Draco: bipolar seni

Hermione: yok ya, yükselenim ikizler

Hermione: kahvaltı yapmadın doğru düzgün

Hermione: buraya gelmiş elma kemiriyorsun

Hermione: tahta gibisin tahta

Yalancı Draco: biliyorsun değil mi? dışarıda zaten az kişiyiz ve Hogwarts'taki 10 öğrencinin yalnızca biri telefon kullanıyor

Yalancı Draco: kolaylıkla seni bulabilirim

Hermione: ama yapmayacaksın

Hermione: değil mi?

Yalancı Draco: neden yapmayacakmışım

Hermione: gizemime aşık oldun çünkü ahahahalakz

Yalancı Draco: salak ahahahahermioneöhöajaşa

Hermione: anladık Granger kızına aşıksın
(09.37) görüldü ✓✓

Yalancı Draco: evet, aşığım

Yalancı Draco: ama ona aşık olmasaydım

Yalancı Draco: inan sana aşık olurdum

Yalancı Draco: çünkü beni Hermione'den sonra anlayan tek kişisin
(13.39)

her hikayeme drarry kattığımı fark ettim, gidiyorum

bb

somnia ௮ dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin