Emilys Pov:
Som dere sikkert vet so heter jeg Emily, Emily Smith men mange kaller meg bare Em å jeg er 15 år, å liker å skate, så er jeg så klart Ellioter! Jeg har en bestevenninde som heter Martine å hun bor ilag med meg fordi foreldra våre er dø.
Martine's Pov:
Jeg heter Martine Malik å kallenavnet mitt er Marri.Jeg er 15 år og jeg liker og synge og danse Hip hop, så er jeg Directioner. Bestevenninden min heter Emily å jeg bor i lag me henne fordi foreldra våre er dø. Å vi har en hund som heter Bella. Oja dette glemte jeg å si vi bor på ein gård og har 2 hester begge er jente. Hesten min heter Stella og er brun og hvit. Hesten til Emily heter Misty og er rød.
Emily's Pov:
RIIING! " Jævla vekkerklokke! " Jeg så på klokken den var bare 09.00 hææ?!? jeg satte jo vekkerklokken på 12.00, det var sikkert Martine så kom å stillte den. Men jaja, jeg sto opp gikk ned på kjøkkenet å lagde meg mat å gikk opp. Jeg gadd egentli ikke å gjøre noe spessielt so jeg fikk lyst å vekke Martine.. Men på en ond måte, så jeg gikk ned å fylte en bøtte med iskaldt vatn å med noen isbiter, så gikk jeg rett inn på rommet til Martine å bare tømte den over henne.
Martine's Pov:
Plutsli kjente jeg iskaldt vatn med isbiter over meg jeg hylte å såg Emily sto der å gliste med en bøtte bak ryggen " Em din dritt jeg hater deg!! " ropte jeg til henne " Gla i deg og Marri " sa hun å gikk ut. Jeg gikk inn på bade å tok mej en dusj, etter de så tok jeg en handuk over meg og gikk inn på rommet. Jeg fant meg noen klær det var sopass varmt at jeg tok på meg en høytlivs shorts å en svart topp der de sto " whatever " med hvit skrift på jeg, tok bare håret mitt i en hestehale og sminket meg men bare litt å gikk ned for å lage meg mat.
Emily's Pov:
Etter at jeg kom ut fra Marri gikk jeg inn på rommet mitt å fant fram noen klær, jeg tok håre opp i en dott å tok på meg en blomstrete magetopp å en høytlivs shorts. Så sminket jeg meg men tok berre litt maskara å ein lipgloss. Jeg gadd ikke noe så jeg bare la meg på sengen å fant fram mobilen og pc'en min. Jeg gikk inn på instagram å hadde 3 nye forespørsel
Om å følge å det ene var fra ..
Håper dere likte denne delen ❤️ Så gjerne Lik Komenter eller Vote 😍
YOU ARE READING
Kidnapinnga
Mystery / Thriller2 jente blir kidnappa men so skjer de nokke mystisk, Skjer de nokke mellom jentene å guttane?❤️ De får du finne ut sjøl