TilbakeBlikk: Jeg hadde fått eit forespørsel om å følge fra ..
Emily's Pov:
Fra selveste Isac Elliot
Jeg begynte og hyle og skrike so kom Martine inn og spurte " Ka Faen skjer her'a?! Jeg sa de men hun er jo ikkje Ellioter so ho brydde seg ikkje men ho sa "grattis da Em "
Jeg og Marri for til skate parken jeg skatet og Marri for bort me ringen der dei dansa hip hop alle syntest vi var dei beste til og skate og danse ❤️ Plutsli kom det en gutt bort og begynte å skate, han var egentli ganske flink å kjekk ... " Hei " sa han å jeg svarte med et " Hei " tilbake Vi begynte å snakke så kom Marri og sa at vi skulle hjem igjen. Jeg fikk nr til han gutten som tydlig vis het Chris å jeg lagret han som " Bae 😍 " Jeg å Marri gikk hjem over til de plutsli plinget i baklommen jeg tok opp mobilen å såg jeg hadde fått en mld av Chris de sto " Møtest på skaterampen i morgen babe? " Babe kalte han meg nettopp babe? Men jaja jeg må finne på noe til han og .. Hmm.. Kansje ja jeg har de " Okej, hvor tid bae?❤️ " jeg fikk fort svar " 14.00 passer de babe?❤️ " Ja sees i morgen da bae ❤️ "
Martine's pov:
Emily satt å chattet me noen men jeg brydde meg inne noe serli så jeg gikk bare videre. Jeg lurer på ken de va men jeg prøvde og ikkje bry meg so jeg kunne kansje få vite de seinere eller so må jeg smug kikke
Jeg traff en gutt i ste i ringen han va berre so HOT Men jeg trur ikkje han såg meg Jaja jeg får komme meg vidare ! Vi e nesten jemme jeg tenkte inni meg på 2 ting de. Første e ken Emily he fonne? andre tingen ken han gutten va i ringen ?
Endeligt vi e heime jeg er sliten jeg spør Emily ken de va ho skreiv me ista ho svarte "ok da sida du masa san han heite chris vi ska møtest i morga klokka 2 på skaterampen jeg er så spent han kalte meg babe❤"
"Ok kos deg da men det har komet en ny gutt i ringen og han er so hot!!"
"Men jeg blir med deg te skateparken imorga håpe han e der da!!"
Emily's Pov:
Jeg gikk opp å la meg i sengen plutsli hørte jeg et pling jeg skvatt litt men jeg tok mobilen å så jeg hadde fått en mld av Chris .. Vart ikke så veldi overaska men who cares .. ( C : Chris E : Emily )
C: Heii skjera babe?❤️
E: Ins dd bae?❤️
C: Tenke på dj 😘
E: Awwee ❤️
C: Møtes ved skaterampen nå?❤️ Den er ikke mer en 20 uansett soo?
E: Ok greit stikker nå ❤️ Sees Snart Bae 😘
Jeg sprang ned å sa " Marri stikker på skaterampen vet ikke når jeg kommer " hun svarte bare med et lite " ok " jeg tok skateboardet å skatet ned. Nå var jeg der han hadde ikke kommet ennå så jeg satt meg ned å ventet. Etter ca. 5 min kjente jeg noen hender rundt midjen min jeg snudde meg å så rett i di perfekte blåe øynene til Chris.
Chris Pov:
Jeg skatet ned å så hun sitte der me de nydlie brune håret hennes i en dott. Jeg listet meg bort til henne og tok hendene mine rundt midjen hennes, hun skvatt litt å snudde seg. Jeg så henne i de nydlie grønne øynene hennes hun er jo so perfekt ❤️ " Hei Babe " sa jeg å kysset henne på kinnet, hun rødmet litt å sa " Hei Bae " den nydlie stemmen hennes er til å dø for " skal vi bort å skate? " sa jeg, hun nikket å vi gikk bort. Vi skatet lenge, å plutsli...
____________________________________
Like Vote Komenter?❤️
Tilbake blikk: martine traff en gutt i ringen men viste ikkje ken han va han såg mykje på ho men martine trudde han ikkje la merke til ho men han syntest ho var so søt!
Martine's Pov
Jeg må finne ut mer hvem er han ? Hva heter han? Hvor bor han? Hvor gammel er han? Alt de og sikkert mer me jeg må barre finne han no!
Jeg kan ikkje vente lengre da sprekker hodet mitt! RINGEN ! Ja jeg må dra til ringen han er sikkert der ho er jo berre halv 9 ! Han har vel ikkje lagt seg so tidelegt ? Jeg tok sykkelen min og sykla ned der er han !!
Jeg hopper ta sykkelen og springer ned han smilte til meg han stirra hele tiden på meg jeg tror han liker meg❤
Men etter ca 20 min gjekk jeg ut av ringen litt han kom bort til meg
Han sa hei jeg heter Martin hva heter du ? Jeg rødmet veldi han og jeg svarte hei jeg heter Martine vi små flirte litt han sa at han nettopp hadde flytta hit opp den retninga der jeg bor han spurte kor gammel jeg var jeg sa 15 du da ? Han sa 16 jeg blei litt glad for vi var på omtrent samme alder
Han spurde om tlf nr jeg sa nummert og han gav sitt når jeg kom heim var Emily enda ikke kome heimat og ho var jo ikke i skateparken lure på om de ha hendt noko jeg ringte ho og ho svarar ikke jaja ho kjem vel sikert heim snart !
Det hadde gått ein time og Emily var fortsatt ikke komt heim jeg begynner og bli beskymret hvor er hun og hvem er hun me er hun alene men vist hun er skadet hva skal jeg gjøre, jeg ringte politiet og ba dem om og begynne og lete med ein gong jeg er hjemme og passer på om hun kommer hjem, håper hun er me den gutten hun snakket om !!
Hun må da vere voksen nok til og svare på telefonen! Jeg hater når sanne ting skjer jeg vil gå ut og lete men det kan jeg ikke arrgghh jeg kunne eigentlig spørre om martin ville komme hit så kunne vi sjå på ein film og bli betre kjent !! Åååå jeg hater hun avatil bare so mykje, jeg hørte politiet kom utan for huset jeg sprang til døra og lukket den opp jeg spurte om de hadde funne nokke ? Politi mannen svarte nei dessvere men vi har funnet noen spor nede me skate parken på rampa ! Jeg viste det var nokke som hadde skjedd åå jeg håper hun har det bra, ringte sjukehuset og spurte om hun hadde vore der eller om hun var der no, jeg høyrte ei hyggeleg dame svare i telefonen og sa hei du har kommet til oslo sykehus akersbrygge jeg spurde om det hadde vore ei jente som heiter Emily smith som var 15 år
Ho svarte ja hun hadde forstuet hardt et ben for hun hadde skatet og tryna men hun var med ein gutt so hun var ikkje alene men hun har dratt nå men er du i familie med hun ? Ja jeg bor med hun og vi er nesten som søstrer ! Men hvet du hvor va lenge siden hun dro ? Sa jeg og pilte ut døra
Og hjem igjen hun var hjemme i sofaen og der var en gutt ved siden av
YOU ARE READING
Kidnapinnga
Mystery / Thriller2 jente blir kidnappa men so skjer de nokke mystisk, Skjer de nokke mellom jentene å guttane?❤️ De får du finne ut sjøl