5.rész

8 1 0
                                    

Nem érdekel a tanácsod.

Oké én csak szóltam. (Viszont elég fura volt ahogyan reagált az egészre Natsu meg Gray)

"rá nézet Sasukera és olyat küldött neki hogy ez meg mégis mi volt nézést"

Ne nézz rám nem tudom mi történt. (Az igazat meg valva nagyon sok mindent tudok és azt is tudom miért csinálta azt Gray)

Aha na mindegy minden készen áll?

Igen már csak a meg felelő pillanatot várom már.

Oké.

ZEREF SZEMSZÖGÉBŐL

(Épp mentem a folyosón és beszélgetek Nie Livel amikor el kezdet rezegni a telefonom) Na szép vajon ki az aki engem zaklat?

Nem tudom nézük meg hogy, ki az.

Oké. (És elő kaptam a telefonom még a vér is meg fagyot bennem Gray volt az és ő csak akkor ír amikor baj van)

Jé ez Gray nézük meg mit írt.

(Idegesen meg nyitottam és meg lepődtem amit írt)

Na ne mért most kell ennek is meg jelenie amikor minden olyan nyugodtan ment!?

Nem tudom de ha ő itt van akkor a testvére is a közelben van és ez nagyon rosszat jelent.

Igen tudom.

Mennyünk és nézük meg hogy,  minden redben van Natsuval és ha nincsen akkor haza küldjük és akkor ki találunk valamit jó!

Oké.

"És ezzel el is indultak és gyorsan oda értek Gray hez meg Natsuhoz"

Végre hogy, itt vagytok.

Hol van Natsu?

Hát..

HOL VAN NATSU?

Ott van az ablaknál.

Natsu jól vagy?

.....

Natsu kérlek válaszolj ha kérdezek.

Tudod Zeref még neked sem meg Graynek sem mondtam el a teljes igazságot.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A két testvér történeteWhere stories live. Discover now