EstherStylinson28 kérdései
1. Harry vagy Louis?
- Persze, hogy Louis❤
2. Szereted a nachost?
- Még nem ettem nachost.
3. Hallottam egy hírt, miszerint az 1D 2020-ban jön vissza, elvileg egy ideig Londonban jegyeket is árultak a koncertre, de visszavonták. Szerinted visszatérnek?
- Igen, visszafognak térni.
4. Ha újra összeállnak, Zayn visszatér? Szerinted?
- Maximum Zayn egy koncert erejéig visszatér.
5. Mit gondolsz, Harryről? ( Milyen embernek látod?)
- Harry egy igazán nagyszerű ember. Tudom, hogy férfire nem mondunk ilyet, de ő gyönyörű. Büszke vagyok rá, hogy támogat sok szervezetet, példaértékű, amit csinál. Imádom a stílusát, teljesen tükrözi, hogy milyen ember is ő.
6. Harry arra tanítja a rajongóit, hogy bánjunk az emberekkel kedvesen. Igyekszem e szerint élni. De mit tegyek, ha van egy két olyan személy, akit szívlapáttal csapnék agyon? ( pl: az exem) (páran tudjátok miért)
- El kell terelni a gondolataidat. Próbálj meg ne foglalkozni vele. Töröld ki az életedből. Tudom, hogy nehéz, de mást nem nagyon tudsz.
7. Igyekszel úgy élni, hogy Harry büszke lehessen rád? (nincs cigi, ital, drog, smink (túlzott) kedvesnek lenni mindenkihez, segíteni mindenkinek?)
- Őszinte leszek, bár eddig is az voltam. A világon rengeteg rajongó van, és ezt Harry is tudja. Milliók rajonganak érte és a fiúkért. Első sorban magam miatt élek tiszta életet, azaz a kérdésben felsoroltak közül nincs káros szenvedélyem, segítek, ahol tudok, hogyha kedves vagyok, azt hiszik puncsolok. Ahogy Thanos fasz mondta, seggnyaló vagyok. Igen igyekszem úgy élni, hogy Harry, és persze anyu büszke legyen rám.
8. Írtam 2008-ban egy Alkonyat novellát. Még nem tettem ki, amolyan sokkal kezdőbb írás, mint a mostaniak. Kíváncsi lennél rá? Kitegyem? Ahol Bella és Edward testvérek, és egymásba szeretnek. Régen blogspoton volt fönt, elég nagy sikere volt, de töröltem.
- Őszintén, nem nagyon érdekelne. De tedd ki persze, mert mást érdekelhet.
9. Festett köröm vagy műköröm?
- Festett köröm.
10. Jégkrém vagy fagyi?
- Mindkettő.
YOU ARE READING
Kihívások
HumorKihívások, amiket tőletek kapok. A képeket a Google-ról és Facebookról töltöttem le!